Реєстрація 50сс мопедів (регистрация 50сс мопедов)
#1
Отправлено 03 Ноябрь 2007 - 20:57
Хто що може додати?
Другие ответы в этой теме
#613
Отправлено 15 Март 2010 - 11:37
I_LOVE_SPEED (10.6.2009, 11:43) писал:
П1) їзда на мопедах осіб до 16 років
П2) незнання правил дорожнього руху водіїв мопедів
П3) неможливість ідентифікування мопеда по ТХХ
П4) неможливість нормального оформлення порушень зчинених водіями мопедів, чи ДТП за їх участю
П5) неможливість застрахувати мопед об*ємом до 50 сс
П6) труднощі в пошуку крадених мопедів
П1 - Заборонено Законом України "Про дорожній рух" - потрібно забезпечувати його виконання, а не проводити здирницько-грошові заходи.
П2 -У Законі України "Про дорожній рух" ст2, ст20 все передбачено. Однак, легше прийняти інший закон, який зобовяже всіх "нести дяді гроші", ніж виконати існуючий закон. До речі, зверніть увагу на абзац 3 ст.20.
П3 - Мопед є транспортний засід з од'ємом двигуна менше 50см3. До речі, у деяких країнах до цього є приписка, "і максимальною конструктивною швидкістю 50 (60, 40, 45)км/год.
П4 - Не бачу логіки. Як реєстрація мопедів може допомогти "нормальному оформленню порушень зчинених водіями мопедів, чи ДТП за їх участю". А як оформлю.ється ДТП з пішоходом? З велосипедистом? Чи може їх теж треба реєструвати?
П5 - Мопед неможливо застрахувати через те, що його ремонт, як правило, дорожчий за новий мопед. Тому визначити ціну збитків не є можливим. До того ж, хто заважає застрахувати мопед, як велосипед чи інше майно? Чи може, хтось переконаний, що застрахований мопед буде оцінюватися якось по-іншому?
П6 - Неначе труднощі з пошуком викрадених (зареєстрованих, застрахованих, маркованих, обладнаних ГПС-сигналізаціями) автівок немає.
Вся ця ідея з реєстрацією - це не боротьба за порядок на дорогах, а за гроші в кишені власника мопеда. Зараз, у середині березня, коли вже майже пройшло ПОЛОВИНВ терміну, відведеного на спрощену процедуру реєстрації мопедів, мопед зареєструвати НЕ МОЖЛИВО, бо у МРЕО не знають, як це робити, у них немає керівних документів. Більше того, жодна з автошкіл легально і законно не навчає на категорію А1, бо програми підготовки для цього - не існує.
А через 3 місяці ДАІ організує операцію "Впіймай скутериста" і зі словами "у вас було півроку, щоб навчитися і отримати категорію і зареєструвати свій мопед" буде вилучати мопеди у населення.
#614
Отправлено 15 Март 2010 - 12:14
#615
Отправлено 15 Март 2010 - 12:53
Для відкриття нижчих категорій особа подає до
реєстраційно-екзаменаційних підрозділів Державтоінспекції довідки
про проходження двадцятигодинних курсів навчання керуванню на
відповідному транспортному засобі у закладах з підготовки водіїв,
підтвердження керування транспортним засобом протягом останніх
12 місяців за однією з відкритих категорій та складає практичний
іспит з керування на транспортному засобі нижчої категорії.
Можливе одночасне відкриття двох або більше нижчих категорій за
наявності відповідних довідок, виданих закладами з підготовки
водіїв, та складення практичних іспитів за кожною з таких
категорій.
Нижчими категоріями вважаються:
D1 - до D;
C - до D1, D;
С1 - до С, D1, D;
B - до C1, C, D1, D;
В1 - до В, С1, С, D1, D;
А - до В1, В, С1, С, D1, D;
А1 - до категорії А, В1, В, С1, С, D1, D.
Якщо особа не керує транспортним засобом протягом останніх
12 місяців, відкриття нижчих категорій здійснюється після
складення теоретичного та практичного іспитів.
И еще
Для відкриття нижчих категорій водій повинен закінчити
20-годинний курс навчання з практичного керування відповідним
транспортним засобом.
До нижчих категорій належать D1 - стосовно категорії D; C -
стосовно категорій D1, D; С1 - стосовно категорій С, D1, D; B -
стосовно категорій C1, C, D1, D; В1 - стосовно категорій В, С1, С,
D1, D; А - стосовно категорій B1, В, С1, С, D1, D; А1 - стосовно
категорій А, В1, В, С1, С, D1, D.
И не верьте статьям и форумам.
#616
Отправлено 15 Март 2010 - 12:58
25. Особи, які керують транспортним засобом (якщо це
підтверджено відповідними документами), обмінюють посвідчення
водія без складення іспитів.
26. Особам, які протягом останніх 12 місяців не керували
транспортними засобами, обмін посвідчень водія проводиться після
складення теоретичного і практичного іспитів без обов'язкового
додаткового їх навчання в закладі з підготовки водіїв.
27. Обмін посвідчення водія, не придатного для користування
(зіпсованого, записи в якому не читаються тощо), проводиться
згідно з пунктами 25 і 26 цього Положення.
Обмін посвідчення водія у зв'язку із зміною особистих даних
власника (прізвище, ім'я та по батькові) проводиться на підставі
документа, що підтверджує таку зміну, згідно з пунктами 25 і 26
цього Положення.
Посвідчення водія, видане до набрання чинності Законом
України від 24 вересня 2008 р. N 586-VI ( 586-17 ) "Про внесення
змін до деяких законодавчих актів України щодо вдосконалення
регулювання відносин у сфері забезпечення безпеки дорожнього
руху", може бути обміняне на нове згідно з пунктами 25 і 26 цього
Положення. При цьому в новому посвідченні водія зазначаються
категорії:
А1, А - відповідає категорії А;
В1, В - відповідає категорії В;
С1, С - відповідає категорії С;
D1, D - відповідає категорії D;
BЕ - відповідає категоріям В і Е;
C1E, СЕ - відповідає категоріям C і Е;
D1E, DЕ - відповідає категоріям D і Е;
Т - відповідає категорії Трамвай, Тролейбус.
ст27,абз3 касается обмена 5-категорийных "прав" на 14-категорийные. Вот только здесь можно со старой категории А получить сразу А и А1. Если "права" новые - А1 при наличие А откроют после 20-часовых курсов и практического экзамена.
#617
Отправлено 15 Март 2010 - 21:53
(зіпсованого, записи в якому не читаються тощо), проводиться
згідно з пунктами 25 і 26 цього Положення.
Обмін посвідчення водія у зв'язку із зміною особистих даних
власника (прізвище, ім'я та по батькові) проводиться на підставі
документа, що підтверджує таку зміну, згідно з пунктами 25 і 26
цього Положення.
Посвідчення водія, видане до набрання чинності Законом
України від 24 вересня 2008 р. N 586-VI ( 586-17 ) "Про внесення
змін до деяких законодавчих актів України щодо вдосконалення
регулювання відносин у сфері забезпечення безпеки дорожнього
руху", може бути обміняне на нове згідно з пунктами 25 і 26 цього
Положення. При цьому в новому посвідченні водія зазначаються
категорії:
ст27,абз3 касается обмена 5-категорийных "прав" на 14-категорийные. Вот только здесь можно со старой категории А получить сразу А и А1. Если "права" новые - А1 при наличие А откроют после 20-часовых курсов и практического экзамена.
Какую-то фигню пишешь. Прочитай еще раз свою цитату, которую я подчеркнул. Там написано про права, полученые до 24.09.2008, а не старые пятикатегорийные. Я права получил до этой даты, но у меня 14 категорий. Не сбивай людей с мысли истинной.
#618
Отправлено 16 Март 2010 - 09:29
#619
Отправлено 16 Март 2010 - 23:11
В законе украинским по белому написано
Цитата
України від 24 вересня 2008 р ..... може бути обміняне на нове згідно з пунктами 25 і 26 цього Положення. При цьому в новому посвідченні водія зазначаються категорії:
А1, А - відповідає категорії А;
.........................................
И никаких официйных розяснень в законе 511-2009-п нет.
Где оно - розяснення?
#620
Отправлено 17 Март 2010 - 08:55
#622
Отправлено 17 Март 2010 - 15:20
Паша Т (17.3.2010, 15:28) писал:

Вот права выданые до 24.09.08
Мне непонятно вот что: это их ты называешь пятикатегорийными?
Вибачаюсь шо вмішуюсь але в тебе права 14-ти категорій. Тобто в тебе має бути відкрита А1 для того, щоб ти мав право керувати скутером. Права 5-ти категорій закину ввечері (вдома права сфоткаю).
П.С. Поправте якщо не правий

#623
Отправлено 17 Март 2010 - 15:26
Мой предыдущий вопрос был к RRR.
Сообщение отредактировал Паша Т: 17 Март 2010 - 15:27
#625
Отправлено 22 Март 2010 - 15:50
Vovan (22.3.2010, 15:50) писал:
С какого сейчас будут на штрафплощадку забирать, если еще в принципе не возможно получить права и зарегить? Те, что ты видел, скорее были кубатурой без доков или прав, или с пьяным водилой, или менты просто на лоха взяли.
#626
Отправлено 22 Март 2010 - 15:54
#627
Отправлено 22 Март 2010 - 16:19
#628
Отправлено 22 Март 2010 - 16:32
#630
Отправлено 22 Март 2010 - 16:48
уверен, если б остановился-сегодня уже оплакивал бы мопед.
#632
Отправлено 22 Март 2010 - 21:13
Цитата
А как же "процедура" эвакуации? Ну типо эвакуатор.

Цитата
Есть мысли на каком основании могли забрать?
#633
Отправлено 23 Март 2010 - 09:49
Ча((ник (22.3.2010, 21:33) писал:
А как же "процедура" эвакуации? Ну типо эвакуатор.

в прошлый раз когда у меня забрали мопед процедура была следующая:
тормознули микроавтобус уаз весь ржавый, груженый всякой фигней, вдвоем с водилой подняли мопед и тупо забросили его внутрь, потом ногами его туда дотолкали и крепко грохнув по мопеду дверью закрыли дверь и отправили мопед еще глубже, при этом мопед лежал на правом боку и из него хлестал бензин, оторвалось крепление заднего крыла, поцарапан весь правый бок мопеда.
поехали... участок дороги не ахти, яма на яме, уаз скачет по этим ямам аки сайгак, через заднее стекло наблюдаю как мой мопед летает по кузову.
на светофоре зеленый мигающий, газ в пол и резко тормоз с заносом задней оси... увидел как мелькнула жопа мопеда внутри и крепко саданулась об крышу, о повреждениях передней части мопеда молчу, задняя поцарапана вся, лыжи потрескались, глушитель оторван, лопнула шпилька крепления цилиндра, перья вилки провернулись в траверсе, на раме трещина сварного шва.
таким макаром довезли мопед до штрафплощадки, выгрузили его методом просто вытягивания за заднее колесо, то что он мордой гэпнулся никого не смутило, просто подняли на колеса и откатили туда где он должен стоять... у меня просто отняло дар речи... стоял молчал, дышать не мог.
вот такая процедура эвакуации. и все по тому, что не дал ключ и не доверил мусорам управление мопедом...
если б дал ключ может удачно и без повреждений доехал, а может и убился бы... не знаю чему был бы рад больше... наверно второму.
кста, когда я немного пришел в себя и спросил шо ж вы делаете получил ответ: делаю свою работу.
я сказал хорошая же у вас работа... он ответил что лучше чем дворником... я ответил что я своего дворника уважаю...
Цитата
отсутствие номеров, прав кат А1, страховки, техосмотра.
то, что процедура не отлажена - это проблема не постовых инспекторов, они не имеют к этому никакого отношения, они выполняют свою работу.
правила есть - надо выполнять, все остальное их не интересует, наши проблемы короче.
Сообщение отредактировал Vovan: 23 Март 2010 - 09:50
#634
Отправлено 23 Март 2010 - 11:30
А акт изъятия составляли или написали, что уже в таком состоянии прибыл?

Цитата
то, что процедура не отлажена - это проблема не постовых инспекторов, они не имеют к этому никакого отношения, они выполняют свою работу.
правила есть - надо выполнять, все остальное их не интересует, наши проблемы короче.
Вообще это выглядит мягко говоря странно.

#635
Отправлено 23 Март 2010 - 16:06
Ча((ник (23.3.2010, 11:50) писал:
А акт изъятия составляли или написали, что уже в таком состоянии прибыл?

Вообще это выглядит мягко говоря странно.

под пивом был...
никаких актов не подписывал, у меня остался талон и ключ. пытались подсунуть под подпись какие то бумаги, но я наотрез отказался что либо подписывать.
говорил ничо я не пьяный и все такое, на экспертизу не поеду, нет времени, денег, бензина и желания ехать куда бы то ни было, только домой.
еще сослался на статью конституции, которая запрещает ставить медицинские опыты над гражданами без ихнего согласия.
видать этим и разозлил их.
уверен, если б вместо талончика дал 200 грн - ехал бы дальше домой спустя несколько секунд.
сейчас они могут любого без особого повода забрать на штрафплощадку, закон о введении прав на мопеды звенит как чинний...
взятки брать теперь стремаются больше, пока не устаканится шапка...
вывод: я останавливаться не буду, не люблю рисковать. поймают-заберут, а пока не словят буду катаца.
#636
Отправлено 23 Март 2010 - 21:42
Теперь странно выглядит: под пивом был, останавливаться не буду, не люблю рисковать.

#637
Отправлено 23 Март 2010 - 22:10