Вчора по прикладу Тасона зайнявся аутотренінгом китаців ;-) і присвятив вечір пошуку інформаціїї по мото.
Зробив такі висновки:
1. до 2т скутерів не можна і підходить - розсипаються.
2. 4т техніка може порадувати свого хазяїна пару сезонів при ніжній експлуатації. Динаміка може забезпечуватись кубатурою - тобто пишуть, що скутер 50сс, а поршньова насправді 90сс - звідси і порівняння з б.у. японцями.
3. Якщо немає повноцінного сервісу, то скутер (мотоцикл) може просто стояти баластом у гаражі. Декілька років, поки не знайдеться донор для розборки. Відсутніми можуть бути як запчастини, так і просто електрична схема, сервіс-мануал, невідомо навіть яке масло необхідно заливати.
4. Зонгченг один з найбільших виробників мототехніки у Китаї. Але модельний ряд 2006р був без двигунів 200сс - (?). Мотоцикли Чінчі і Зонгчен все ж таки користуються деяким попитом (В-ки) 150сс і 250сс. Зі слів власників навіть відробляють вкладені кошти. Буду далі розпитувать власників китайських мотоциклів особисто.
5. По мотикам 200сс інформації від власників не знайшов ніякої (як двигун, який ресурс). тільки по кросовим 125-200 сс - у вигляді реклами...
2Алекс. Скутердайджест - сайт московського скутершопа і ще пари магазинів, які там розміщують свою рекламу.
Сообщение отредактировал .CC: 04 Апрель 2007 - 08:52