двігло работає нормально як і раніше
обороти набирає а скорості нема (20-25 кмч) ну з горки 30-35
я думаю шо це ремень (товщина зараз 10.3 мм) або сцепленіе (хотя накладки ще є пару міліметрів)
скажіть яка має бути товщина ремня ?? я чув що 11 або 14.5 з різних каналів . і який критичний знос ремня ( скільки мм )?
Страница 1 из 1
Honda pal упала скорость
Страница 1 из 1
Другие ответы в этой теме
#2
Отправлено 13 Август 2006 - 20:11
stas1978 (13.8.2006, 19:28) писал:
двігло работає нормально як і раніше
обороти набирає а скорості нема (20-25 кмч) ну з горки 30-35
я думаю шо це ремень (товщина зараз 10.3 мм) або сцепленіе (хотя накладки ще є пару міліметрів)
скажіть яка має бути товщина ремня ?? я чув що 11 або 14.5 з різних каналів . і який критичний знос ремня ( скільки мм )?
обороти набирає а скорості нема (20-25 кмч) ну з горки 30-35
я думаю шо це ремень (товщина зараз 10.3 мм) або сцепленіе (хотя накладки ще є пару міліметрів)
скажіть яка має бути товщина ремня ?? я чув що 11 або 14.5 з різних каналів . і який критичний знос ремня ( скільки мм )?
#3
Отправлено 18 Август 2006 - 08:16
вопрос вирішився !!
зняв циліндр і почистив нагар , якого виявилось дуже багато випускний колектор майже забився прохід став в раза 3 меньше положеного.
тепер їде нормальненько до 45 розганяється , а з горки то ще більше , тільки от паршиво що в нього нема варіка :-(
зняв циліндр і почистив нагар , якого виявилось дуже багато випускний колектор майже забився прохід став в раза 3 меньше положеного.
тепер їде нормальненько до 45 розганяється , а з горки то ще більше , тільки от паршиво що в нього нема варіка :-(
#7
Отправлено 18 Август 2006 - 14:07
на ессо 2т специаль (полусинтетика, но на банке написано синтетика) лида гоняла аж бегом, проблем не было совсем...
#8
Отправлено 20 Август 2006 - 12:49
до речі нагар не через моє масло ( ессо2т) просто я купив його в таком у стані шо він більше 35 неїхав, і наперших порах лив якусь бадягу з зеленої каністри за 18 грн.
Поделиться темой:
Страница 1 из 1