MOTOUA.NET: Viper ZS 125 (часть 3) - MOTOUA.NET

Перейти к содержимому


  • Вы не можете создать новую тему
  • Тема закрыта

Viper ZS 125 (часть 3) Обсуждаем модель, делимся опытом

#1 Пользователь офлайн   genri_grin 

  • Участник
  • PipPip
  • Группа: Пользователи
  • Сообщений: 353
  • Регистрация: 20 Январь 08

Отправлено 12 Август 2010 - 20:07

Продолжаем обсуждение здесь

Начало обсуждения Здесь
0


  • Вы не можете создать новую тему
  • Тема закрыта

Другие ответы в этой теме

#3151 Пользователь офлайн   ттл 

  • Старожил
  • PipPipPipPip
  • Группа: Пользователи
  • Сообщений: 1 774
  • Регистрация: 16 Сентябрь 08

Отправлено 20 Ноябрь 2011 - 01:14

Просмотр сообщенияANTIVIRUS (19 Ноябрь 2011 - 23:56) писал:

Привіт ттл!=) Дякую=) Так паршиво шо на зиму купив, катаца ахота=)



Интересно было бы услышать, сравнение ззр-400 и св-650. и свои впечатления.
0

#3152 Пользователь офлайн   Den2 

  • Старожил
  • PipPipPipPip
  • Группа: Пользователи
  • Сообщений: 1 010
  • Регистрация: 02 Октябрь 09

Отправлено 20 Ноябрь 2011 - 02:54

Цитата

МУЖИКИ!!! В мене вже suzuki sv650s=)))) Ура, накінець я насолоджусь рівною тягою з самих низів і приємною витратою палива біля 5л=))

От всей души поздравляю с новым байком ,очень рад за тебя ,ну и как обычно встретимся на "битве" только в этот раз на мотоцикле приезжай.
0

#3153 Пользователь офлайн   вотвот 

  • Участник
  • PipPip
  • Группа: Пользователи
  • Сообщений: 401
  • Регистрация: 09 Ноябрь 08

Отправлено 20 Ноябрь 2011 - 11:00

Просмотр сообщенияANTIVIRUS (19 Ноябрь 2011 - 22:18) писал:

МУЖИКИ!!! В мене вже suzuki sv650s=)))) Ура, накінець я насолоджусь рівною тягою з самих низів і приємною витратою палива біля 5л=))

Поздравляю! фото в студию, просим.
0

#3154 Пользователь офлайн   faceless 

  • Участник
  • PipPip
  • Группа: Пользователи
  • Сообщений: 329
  • Регистрация: 03 Февраль 10

Отправлено 20 Ноябрь 2011 - 20:14

Просмотр сообщенияANTIVIRUS (19 Ноябрь 2011 - 22:18) писал:

МУЖИКИ!!! В мене вже suzuki sv650s=)))) Ура, накінець я насолоджусь рівною тягою з самих низів і приємною витратою палива біля 5л=))
Поздравляю тебя дружище с приобретением,ровных дорог тебе! Да,вэшечки они тяговитые,паровозная тяга :lol:
0

#3155 Пользователь офлайн   ANTIVIRUS 

  • Участник
  • PipPip
  • Группа: Пользователи
  • Сообщений: 368
  • Регистрация: 28 Апрель 08

Отправлено 20 Ноябрь 2011 - 21:43

ВСІМ ВЕЛИКЕЕЕ ДЯКУЮ=)
Фото http://img.moto.kiev...19045584731.jpg
Купив у друга, він зайнявся мотиками. Тільки пригнаний з італії, блищить, не паданий, ні царапинки практично, в нагрузку оригінальний багажник гіві, армовані передні шланги і клюв (ця хрінь шо під мотором, її в стоці немає і за нею дуже ганяють=))
Порівняно з моїм стареньким зізером як стара іномарка і нова іномарка=))
Зізер мав спортивніший вигляд, і напевно симпатичніший, але акцент впав на функціонаальність. Попорядку...
Розмістив оголошення про зізера в неті, на 3 сайтах всього, практично не докладав зусиль, не вірив шо продам на кінець сезону, поставив 3600 + торг. На зізері був ксенон, сигналка, багажник під кофр. Реально хотів віддавати за 3300. Подзвонило всього 3 людини, всі були реально потенційними клієнтами, не просто спитати звонили, 1 мав приїжджати але шось лоханувся і не приїхав, і подзвонили хлопці, розпитали, приїхали, забрали. на зізері аморт стукав. я відчував шо скоро попаду на ремонт, продав вчасно, бо звонив хлопцям недавно, питав шо там і як, то сказали шо аморт потік, це 100у.е., але я їм 300 скинув на такий випадок. Вони все-одно довольні. Ну і добре, ато мене намуляв цей зізер своїм потрісканим пластиком без 60%кріплень, і через напівробочий аморт жорсткістю підвіски. Друг запропонував купляти св650, так як хотів ше раз зїздити за мотиками, і треба були гроші, тим більше ціна на свху найнижча в інеті і стан класний. Я подумав пару днів, прокатався і купив.
Переваги над зізером:
-Мякша підвіска, як передня так і задня, як за пасажиром так і без
-Пасажирська і воійська посадка не гірша ніж на зізері, пасажиру навіть краще
-Новий, не бувавший в наших "майстрів" нічого не потріскано, все заводське ніяких шурупів замість болтів
-ТЯГААААААА!!! Ви не уявляєте як він тягне, з самих низів тяга як в зізера після 8 тис, а після 6 тисяч просто зубами триматись треба. Звісно звикнеться, але не набридне як на зізері.
-Витрата палива, один з найголовніших фактів, які мене переконали купляти, в-твін їсть біля 5л!!=)Зізер в середньому 8.3місто 6.5-7 траса. А швидкість то не есвешна=)
-багажник гіві також мене звабив. Він оригінальний дорогий і функціональний.

Недоліки:
-Вітрозахист замітно гірший
-вигляд подобається 50% людей,остальні кривляться(родичі)=))
-раніше сузукі був останнім брендом, який б купив=)

Як бачите плюсів більше ніж мінусів.
Хочу детальніше зупинитись на двигуні=) в-твін такої кубатури дуже еластичний. Я можу їхати на 3 передачі 40, відкручую ручку і через пару секунд на тій же 3тій передачі їду 140=) Газ відпустив і через пару секунд знову 40, за рахунок сильної компресії гальмування двигуном дуже енергічне. Я одразу не міг зрозуміти як можна розганятись на повний газ якшо з мота скидає, одночасно не можу триматись за лівий кліпон і вижимати щеплення при перемиканні передач, тому приходилось скидати газ, перемикатись і знов відкручувати. Також не було можливим відкручувати на всю через то шо переднє колесо починає дивитись в небо коли стрілка заходить за 6-7 тисяч, це нормально для св-хи я так зрозумів, 170кг мот з таким крут.моментом=) Аж через декілька днів я зрозумів чого на спортах сидіння ступінчасте - коли стартуєш, сракою впираєшся в сидіння пасажира, і вже не треба руками триматись за руль, але при такому роскладі колесо ще більше дибить=) такшо є чому вчитись на новому моті в новому сезоні. Витрата палива замтрно нижча ніж на зізері, я покатався пів дня а бензин ніби не спалювався, на зізері 1 година катання - 1\4 бака.
Якщо комусь треба мот - кажіть, Друг возить на замовлення, хлам не бере, всі моти в гарному стані, зараз є з чого вибирати. Ціни в нього на пару соток нижчі чим середні на ринку, я якби мав теперішній досвід, після зс-ки взяв би 500куб японський воздушнік (suzuki gs500 honda cb500) Ціни на них біля(а може й до) 3 тисяч, вони надійні, економні(гс500-4 л по місту) і недорогі в обслуговуванні.
З кожним новим мотоциклом радість від покупки все менша, а прощання зі старим все легше, це як наркотик, дозу треба по трошки збільшувати=) Я йшов по самому довгому шляху 50-125-250-400-650, думаю можна було відкинути 250 і 400, тільки гроші втратив, 650 їсть як 250 а їде як літр(до 150=)) Ця лінійка виховала в мені багато корисних звичок і увагу на дорозі. Думаю шо якщо вскочити одразу на кубатуру, то можна перестрибнути через безцінний досвід, який дає малокубатурка і навчитись тільки азам їзди на кубатурі. Кінець=)

Прикрепленные файлы


0

#3156 Пользователь офлайн   вотвот 

  • Участник
  • PipPip
  • Группа: Пользователи
  • Сообщений: 401
  • Регистрация: 09 Ноябрь 08

Отправлено 20 Ноябрь 2011 - 23:02

мотык прям цаца
0

#3157 Пользователь офлайн   Kvasha Tolya 

  • Активный участник
  • PipPipPip
  • Группа: Пользователи
  • Сообщений: 514
  • Регистрация: 02 Июнь 09

Отправлено 21 Ноябрь 2011 - 10:00

Просмотр сообщенияANTIVIRUS (19 Ноябрь 2011 - 22:18) писал:

МУЖИКИ!!! В мене вже suzuki sv650s=)))) Ура, накінець я насолоджусь рівною тягою з самих низів і приємною витратою палива біля 5л=))

Приєднуюсь і я до поздоровлення хлопців :hello:
0

#3158 Пользователь офлайн   Kvasha Tolya 

  • Активный участник
  • PipPipPip
  • Группа: Пользователи
  • Сообщений: 514
  • Регистрация: 02 Июнь 09

Отправлено 21 Ноябрь 2011 - 10:10

Просмотр сообщенияANTIVIRUS (20 Ноябрь 2011 - 21:43) писал:

ВСІМ ВЕЛИКЕЕЕ ДЯКУЮ=)
Фото http://img.moto.kiev...19045584731.jpg
Купив у друга, він зайнявся мотиками. Тільки пригнаний з італії, блищить, не паданий, ні царапинки практично, в нагрузку оригінальний багажник гіві, армовані передні шланги і клюв (ця хрінь шо під мотором, її в стоці немає і за нею дуже ганяють=))
Порівняно з моїм стареньким зізером як стара іномарка і нова іномарка=))
Зізер мав спортивніший вигляд, і напевно симпатичніший, але акцент впав на функціонаальність. Попорядку...
Розмістив оголошення про зізера в неті, на 3 сайтах всього, практично не докладав зусиль, не вірив шо продам на кінець сезону, поставив 3600 + торг. На зізері був ксенон, сигналка, багажник під кофр. Реально хотів віддавати за 3300. Подзвонило всього 3 людини, всі були реально потенційними клієнтами, не просто спитати звонили, 1 мав приїжджати але шось лоханувся і не приїхав, і подзвонили хлопці, розпитали, приїхали, забрали. на зізері аморт стукав. я відчував шо скоро попаду на ремонт, продав вчасно, бо звонив хлопцям недавно, питав шо там і як, то сказали шо аморт потік, це 100у.е., але я їм 300 скинув на такий випадок. Вони все-одно довольні. Ну і добре, ато мене намуляв цей зізер своїм потрісканим пластиком без 60%кріплень, і через напівробочий аморт жорсткістю підвіски. Друг запропонував купляти св650, так як хотів ше раз зїздити за мотиками, і треба були гроші, тим більше ціна на свху найнижча в інеті і стан класний. Я подумав пару днів, прокатався і купив.
Переваги над зізером:
-Мякша підвіска, як передня так і задня, як за пасажиром так і без
-Пасажирська і воійська посадка не гірша ніж на зізері, пасажиру навіть краще
-Новий, не бувавший в наших "майстрів" нічого не потріскано, все заводське ніяких шурупів замість болтів
-ТЯГААААААА!!! Ви не уявляєте як він тягне, з самих низів тяга як в зізера після 8 тис, а після 6 тисяч просто зубами триматись треба. Звісно звикнеться, але не набридне як на зізері.
-Витрата палива, один з найголовніших фактів, які мене переконали купляти, в-твін їсть біля 5л!!=)Зізер в середньому 8.3місто 6.5-7 траса. А швидкість то не есвешна=)
-багажник гіві також мене звабив. Він оригінальний дорогий і функціональний.

Недоліки:
-Вітрозахист замітно гірший
-вигляд подобається 50% людей,остальні кривляться(родичі)=))
-раніше сузукі був останнім брендом, який б купив=)

Як бачите плюсів більше ніж мінусів.
Хочу детальніше зупинитись на двигуні=) в-твін такої кубатури дуже еластичний. Я можу їхати на 3 передачі 40, відкручую ручку і через пару секунд на тій же 3тій передачі їду 140=) Газ відпустив і через пару секунд знову 40, за рахунок сильної компресії гальмування двигуном дуже енергічне. Я одразу не міг зрозуміти як можна розганятись на повний газ якшо з мота скидає, одночасно не можу триматись за лівий кліпон і вижимати щеплення при перемиканні передач, тому приходилось скидати газ, перемикатись і знов відкручувати. Також не було можливим відкручувати на всю через то шо переднє колесо починає дивитись в небо коли стрілка заходить за 6-7 тисяч, це нормально для св-хи я так зрозумів, 170кг мот з таким крут.моментом=) Аж через декілька днів я зрозумів чого на спортах сидіння ступінчасте - коли стартуєш, сракою впираєшся в сидіння пасажира, і вже не треба руками триматись за руль, але при такому роскладі колесо ще більше дибить=) такшо є чому вчитись на новому моті в новому сезоні. Витрата палива замтрно нижча ніж на зізері, я покатався пів дня а бензин ніби не спалювався, на зізері 1 година катання - 1\4 бака.
Якщо комусь треба мот - кажіть, Друг возить на замовлення, хлам не бере, всі моти в гарному стані, зараз є з чого вибирати. Ціни в нього на пару соток нижчі чим середні на ринку, я якби мав теперішній досвід, після зс-ки взяв би 500куб японський воздушнік (suzuki gs500 honda cb500) Ціни на них біля(а може й до) 3 тисяч, вони надійні, економні(гс500-4 л по місту) і недорогі в обслуговуванні.
З кожним новим мотоциклом радість від покупки все менша, а прощання зі старим все легше, це як наркотик, дозу треба по трошки збільшувати=) Я йшов по самому довгому шляху 50-125-250-400-650, думаю можна було відкинути 250 і 400, тільки гроші втратив, 650 їсть як 250 а їде як літр(до 150=)) Ця лінійка виховала в мені багато корисних звичок і увагу на дорозі. Думаю шо якщо вскочити одразу на кубатуру, то можна перестрибнути через безцінний досвід, який дає малокубатурка і навчитись тільки азам їзди на кубатурі. Кінець=)

Я б оце з радістю собі купив би шось посильніше, но все впірається в фінанси :(
0

#3159 Пользователь офлайн   ANTIVIRUS 

  • Участник
  • PipPip
  • Группа: Пользователи
  • Сообщений: 368
  • Регистрация: 28 Апрель 08

Отправлено 21 Ноябрь 2011 - 19:16

Коли я їздив на зсці то в мене не було своїх грошей, на торнадо заробив сам, не включаючи грошей з проданої зски, торнадо поміняв на зізера, гроші також заробив і вот назбирав на 650=) Просто треба дуже хотіти і не сидіти на одному місці, не бути рабом дешевої роботи=)
0

#3160 Пользователь офлайн   ттл 

  • Старожил
  • PipPipPipPip
  • Группа: Пользователи
  • Сообщений: 1 774
  • Регистрация: 16 Сентябрь 08

Отправлено 21 Ноябрь 2011 - 19:36

Просмотр сообщенияANTIVIRUS (21 Ноябрь 2011 - 19:16) писал:

Коли я їздив на зсці то в мене не було своїх грошей, на торнадо заробив сам, не включаючи грошей з проданої зски, торнадо поміняв на зізера, гроші також заробив і вот назбирав на 650=) Просто треба дуже хотіти і не сидіти на одному місці, не бути рабом дешевої роботи=)


Спасибо за отчет.

Искренне рад за тебя, молодец.Деньги на свое удовольствие зарабатываешь сам своими руками и головой.

Была бы возможность 500-ку бы взял с удовольствием особенно GS знатный мотоцикл.
0

#3161 Пользователь офлайн   budexa 

  • Участник
  • PipPip
  • Группа: Пользователи
  • Сообщений: 114
  • Регистрация: 18 Февраль 11

Отправлено 21 Ноябрь 2011 - 21:47

ттл большое спасибо за подставки под руль:)!
И за брызговики спасибо, правда у меня на зски такие уже стоят, попробую на каву поставить на заднее крыло.
0

#3162 Пользователь офлайн   budexa 

  • Участник
  • PipPip
  • Группа: Пользователи
  • Сообщений: 114
  • Регистрация: 18 Февраль 11

Отправлено 21 Ноябрь 2011 - 21:58

за пересылку 'интаймом' отдал 14.90гр. За то что долго не приходил не чего не сказали,
0

#3163 Пользователь офлайн   Кухар Дмитрий 

  • Участник
  • PipPip
  • Группа: Пользователи
  • Сообщений: 12
  • Регистрация: 23 Ноябрь 11

Отправлено 23 Ноябрь 2011 - 17:23

Всем привет..!!!
я новенький.. :unsure: :unsure: :unsure:
0

#3164 Пользователь офлайн   Кухар Дмитрий 

  • Участник
  • PipPip
  • Группа: Пользователи
  • Сообщений: 12
  • Регистрация: 23 Ноябрь 11

Отправлено 23 Ноябрь 2011 - 17:25

Опрос : Кто на какой резине ездит???
:ninja: :ninja:
0

#3165 Пользователь офлайн   Kvasha Tolya 

  • Активный участник
  • PipPipPip
  • Группа: Пользователи
  • Сообщений: 514
  • Регистрация: 02 Июнь 09

Отправлено 23 Ноябрь 2011 - 18:37

Просмотр сообщенияКухар Дмитрий (23 Ноябрь 2011 - 17:23) писал:

Всем привет..!!!
я новенький.. :unsure: :unsure: :unsure:

Дарова!!!!!!!Добро пожаловать :hello:
Розказуй, за скікі купив мот, скікі вже накатав, отзиви.
0

#3166 Пользователь офлайн   Оleg 

  • Участник
  • PipPip
  • Группа: Пользователи
  • Сообщений: 87
  • Регистрация: 20 Май 11

Отправлено 23 Ноябрь 2011 - 18:52

Пацаны как понять что сайленблоки маятника накрылись,сколько их штук и как менять,еще таже проблема с сайленблоками на задних амортах.ЗА 15 МЕСЯЦЕВ отъездил 19тыс км. Еще надо менять тормозные колодки передние,накрылся привод спидометра на переднем колесе.Еще проблема, вчера менял масло слилось только 600грам где делось 400 не знаю.
0

#3167 Пользователь офлайн   Den2 

  • Старожил
  • PipPipPipPip
  • Группа: Пользователи
  • Сообщений: 1 010
  • Регистрация: 02 Октябрь 09

Отправлено 23 Ноябрь 2011 - 19:04

Цитата

Пацаны как понять что сайленблоки маятника накрылись

Там капроновые втулки , а их износ заметен при добавление на ходу газа (зад виляет).Тут кто то писал что просто пере сверлил во втулках отверстие и вставил толще ось маятника- думаю это самый лучший вариант ,а не поможет тогда менять.

Цитата

ЗА 15 МЕСЯЦЕВ отъездил 19тыс км.

Сильно.И куда же ты так далеко ездил?

Сообщение отредактировал Den2: 23 Ноябрь 2011 - 19:06

0

#3168 Пользователь офлайн   ттл 

  • Старожил
  • PipPipPipPip
  • Группа: Пользователи
  • Сообщений: 1 774
  • Регистрация: 16 Сентябрь 08

Отправлено 23 Ноябрь 2011 - 19:53

Просмотр сообщенияКухар Дмитрий (23 Ноябрь 2011 - 17:23) писал:

Всем привет..!!!
я новенький.. :unsure: :unsure: :unsure:


Привет :) :hello:
0

#3169 Пользователь офлайн   Оleg 

  • Участник
  • PipPip
  • Группа: Пользователи
  • Сообщений: 87
  • Регистрация: 20 Май 11

Отправлено 23 Ноябрь 2011 - 20:07

У меня работа такая ездить вернее объезжать територию,на работу и назад 60км. +где то 60км на объезд. И так 10 раз в месяц ну и еще дома 20дней.зимой езжу редко.
0

#3170 Пользователь офлайн   ттл 

  • Старожил
  • PipPipPipPip
  • Группа: Пользователи
  • Сообщений: 1 774
  • Регистрация: 16 Сентябрь 08

Отправлено 23 Ноябрь 2011 - 20:10

Пацаны как понять что сайленблоки маятника накрылись,

При вывешенном заднем колесе (а лучше без колеса) подергай маятник и посмотри есть ли у него люфт, если есть люфт затяни покрепче ось маятника, если это не поможет-разбирай и смотри (я ранее выкладывал схему)

таже проблема с сайленблоками на задних амортах.

В автомагазинах найди похожие и обточи на круге, знанию некоторые пытались использовать обрезки шланга, что у них вышло не скажу[/quote].

Просмотр сообщенияОleg (23 Ноябрь 2011 - 18:52) писал:

ЗА 15 МЕСЯЦЕВ отъездил 19тыс км.



ОБАЛДЕТЬ :blink: :blink: :blink: в день практически по 42км :)

Просмотр сообщенияОleg (23 Ноябрь 2011 - 18:52) писал:

Еще надо менять тормозные колодки передние,накрылся привод спидометра на переднем колесе


Привод спидометра я ЖИРНО смазывал и (саму машинку на колесе) и сам трос, причем в начале каждого сезона и проблем не было. ранее выкладывались адреса сайтов торгующих запчастями, посмотри на них.

Просмотр сообщенияОleg (23 Ноябрь 2011 - 18:52) писал:

Еще проблема, вчера менял масло слилось только 600грам где делось 400 не знаю.


Масло положено менять каждые 2000км, если тяжелая эксплуатация то чаще.

Проверь компрессию ("севшие" кольца, начинается "масложер" )

Если мот "гонял" на высоких оборотах или груженный, то масло больше съедает.

Масло не подошло.

В любом случае масло мотор "съел" если оно не капало.

Залей новое масло и проверяй постоянно его "угар" и будет уже видно что да как.
0

#3171 Пользователь офлайн   ттл 

  • Старожил
  • PipPipPipPip
  • Группа: Пользователи
  • Сообщений: 1 774
  • Регистрация: 16 Сентябрь 08

Отправлено 23 Ноябрь 2011 - 20:12

По задней подвеске.

Судя по схеме данный узел периодически надо смазывать.

Прикрепленные файлы

  • Прикрепленный файл  ааааm.JPG (47,24К)
    Количество загрузок:: 610

Сообщение отредактировал ттл: 23 Ноябрь 2011 - 20:16

0

#3172 Пользователь офлайн   Кухар Дмитрий 

  • Участник
  • PipPip
  • Группа: Пользователи
  • Сообщений: 12
  • Регистрация: 23 Ноябрь 11

Отправлено 23 Ноябрь 2011 - 21:06

купил я его бу уже с номерами за 700 уе. в хмельницком в очень хорошом состояние..
у меня есть одна проблемма, натяжник цепи где можно купить? http://radikal.ua/da.../a3885b8608.jpg
0

#3173 Пользователь офлайн   Кухар Дмитрий 

  • Участник
  • PipPip
  • Группа: Пользователи
  • Сообщений: 12
  • Регистрация: 23 Ноябрь 11

Отправлено 23 Ноябрь 2011 - 21:07

когда купил было 7000, уже накатал за лето до 12400 км ( через постоянные путешествия )
0

#3174 Пользователь офлайн   Кухар Дмитрий 

  • Участник
  • PipPip
  • Группа: Пользователи
  • Сообщений: 12
  • Регистрация: 23 Ноябрь 11

Отправлено 23 Ноябрь 2011 - 21:09

извените что украл фотку с другого пользователя..( только одну)
фоток с мото нет..

Сообщение отредактировал Кухар Дмитрий: 23 Ноябрь 2011 - 21:10

0

#3175 Пользователь офлайн   Кухар Дмитрий 

  • Участник
  • PipPip
  • Группа: Пользователи
  • Сообщений: 12
  • Регистрация: 23 Ноябрь 11

Отправлено 23 Ноябрь 2011 - 21:09

ттл а на какой резине ты ездишь?
0

Поделиться темой:


  • Вы не можете создать новую тему
  • Тема закрыта

10 человек читают эту тему
0 пользователей, 10 гостей, 0 скрытых пользователей