Начало обсуждения
Viper ZS 125 (часть 3) Обсуждаем модель, делимся опытом
Другие ответы в этой теме
#3131
Отправлено 15 Ноябрь 2011 - 10:41
ттл (14 Ноябрь 2011 - 21:28) писал:
Чета здесь не то




Ты его "спецам" показывал?
Підтримую,підшипники в моторі солідні,знаючі люди казали шо при нормальній експлуатації їх ресурс не менше 30 000 км.А щеплення не дивився?
#3133
Отправлено 15 Ноябрь 2011 - 20:57



#3139
Отправлено 16 Ноябрь 2011 - 22:23
#3141
Отправлено 16 Ноябрь 2011 - 23:04
Сообщение отредактировал Оleg: 16 Ноябрь 2011 - 23:39
#3142
Отправлено 16 Ноябрь 2011 - 23:44
Оleg (16 Ноябрь 2011 - 23:04) писал:
Я тоже свой разгонял по трассе, главное передок не отрывает, идет как вкопаный, потом до ста сбросил, кажется что на месте стоишь. Есть такое?
#3143
Отправлено 18 Ноябрь 2011 - 18:06
#3144
Отправлено 18 Ноябрь 2011 - 19:46
Sat (18 Ноябрь 2011 - 18:06) писал:
на Вапйпермото.ком посмотри для ориентира чуть меньше 1000 буржуйских денег - розница дороже


Сообщение отредактировал Stark113: 18 Ноябрь 2011 - 19:52
#3146
Отправлено 19 Ноябрь 2011 - 22:18
#3147
Отправлено 19 Ноябрь 2011 - 22:33
Оleg (16 Ноябрь 2011 - 23:04) писал:
Ти можеш радувати себе будь-якими примарними мріями про космічну швидкість, але фізику не обманеш, 12 коней при такій вазі і аеродинаміці не розжене тебе навіть до 120. В мене машина бреше на такій швидкості +11км.год, це зроблено для пасивної безпеки(прочитай в гуглі). Моя зска розганялась до 115 з горки і при цьому в мене було більше 9тис обертів(зірки були стандарт). І навіть на моїх 105 на спідометрі я обганяв друга на зонгшені 200гс, в якого вже була максималка, і стрілка показувала 120!!!=) А ще мене чувак на вайпер харлей з піною в роті переконував шо його харлей тримає 90 крейсер і 100максималки. Хоча я за ним тоді їхав і в мене на спідаку було 60-65. А ще один хлопець на активі свято вірив шо він вижимає 95, проїхався біля мене і побачив шо це 80-82. А ще Ямаха юбр думав шо він може 120, а виявилось шо це всього 110. А щ хлопець в дворі хвалився шо на його скаймото бірд 125 він по місту розганяв 135!!!км\год. Я його не переконав, він алкаш і простудив свою голову вже давно=)
Не будь таким впевненим і сліпим якшо тобі не 12 років=) А якшо ще не переконався, то переконай нас, візьми ЖПС і сфотографуй данні про максимальну швидкість, ти будеш розчарований. В крашому випадку буде 110-115. А як показує практика - до 110.
PS Нічого особистого, просто обєктивні факти, зібрані за 3 роки.
#3149
Отправлено 19 Ноябрь 2011 - 23:56
#3150
Отправлено 20 Ноябрь 2011 - 00:13
ANTIVIRUS (19 Ноябрь 2011 - 22:18) писал:
С приобретением

И по поводу скорости, что ты приводил, согласен, твои цифры реальнее.. Я свой спидометр сразу проверил по GPS, ну больше 110 не разгонялся (хотя при идельных условиях еще можно было крутить, только стремно).. А по поводу Активов, думаю, что он может ехать 95, (в зависимости от того, сколько там кубиков и ежели сидит на нем малогабаритный водитель). Моя Дельта (72) максимум выдавала 83-85 км/ч, это пригнувшись, что при моей комплекции не особо удобно, и при правильно установленном ветровике (он прибавлял около 5 км/ч). Вот только на такой скорости она уже отрывалась от земли на легких неровностях, так что можно раз попробовать для самоудовлетворения, и хватит

#3152
Отправлено 20 Ноябрь 2011 - 02:54
Цитата
От всей души поздравляю с новым байком ,очень рад за тебя ,ну и как обычно встретимся на "битве" только в этот раз на мотоцикле приезжай.
#3155
Отправлено 20 Ноябрь 2011 - 21:43
Фото
Купив у друга, він зайнявся мотиками. Тільки пригнаний з італії, блищить, не паданий, ні царапинки практично, в нагрузку оригінальний багажник гіві, армовані передні шланги і клюв (ця хрінь шо під мотором, її в стоці немає і за нею дуже ганяють=))
Порівняно з моїм стареньким зізером як стара іномарка і нова іномарка=))
Зізер мав спортивніший вигляд, і напевно симпатичніший, але акцент впав на функціонаальність. Попорядку...
Розмістив оголошення про зізера в неті, на 3 сайтах всього, практично не докладав зусиль, не вірив шо продам на кінець сезону, поставив 3600 + торг. На зізері був ксенон, сигналка, багажник під кофр. Реально хотів віддавати за 3300. Подзвонило всього 3 людини, всі були реально потенційними клієнтами, не просто спитати звонили, 1 мав приїжджати але шось лоханувся і не приїхав, і подзвонили хлопці, розпитали, приїхали, забрали. на зізері аморт стукав. я відчував шо скоро попаду на ремонт, продав вчасно, бо звонив хлопцям недавно, питав шо там і як, то сказали шо аморт потік, це 100у.е., але я їм 300 скинув на такий випадок. Вони все-одно довольні. Ну і добре, ато мене намуляв цей зізер своїм потрісканим пластиком без 60%кріплень, і через напівробочий аморт жорсткістю підвіски. Друг запропонував купляти св650, так як хотів ше раз зїздити за мотиками, і треба були гроші, тим більше ціна на свху найнижча в інеті і стан класний. Я подумав пару днів, прокатався і купив.
Переваги над зізером:
-Мякша підвіска, як передня так і задня, як за пасажиром так і без
-Пасажирська і воійська посадка не гірша ніж на зізері, пасажиру навіть краще
-Новий, не бувавший в наших "майстрів" нічого не потріскано, все заводське ніяких шурупів замість болтів
-ТЯГААААААА!!! Ви не уявляєте як він тягне, з самих низів тяга як в зізера після 8 тис, а після 6 тисяч просто зубами триматись треба. Звісно звикнеться, але не набридне як на зізері.
-Витрата палива, один з найголовніших фактів, які мене переконали купляти, в-твін їсть біля 5л!!=)Зізер в середньому 8.3місто 6.5-7 траса. А швидкість то не есвешна=)
-багажник гіві також мене звабив. Він оригінальний дорогий і функціональний.
Недоліки:
-Вітрозахист замітно гірший
-вигляд подобається 50% людей,остальні кривляться(родичі)=))
-раніше сузукі був останнім брендом, який б купив=)
Як бачите плюсів більше ніж мінусів.
Хочу детальніше зупинитись на двигуні=) в-твін такої кубатури дуже еластичний. Я можу їхати на 3 передачі 40, відкручую ручку і через пару секунд на тій же 3тій передачі їду 140=) Газ відпустив і через пару секунд знову 40, за рахунок сильної компресії гальмування двигуном дуже енергічне. Я одразу не міг зрозуміти як можна розганятись на повний газ якшо з мота скидає, одночасно не можу триматись за лівий кліпон і вижимати щеплення при перемиканні передач, тому приходилось скидати газ, перемикатись і знов відкручувати. Також не було можливим відкручувати на всю через то шо переднє колесо починає дивитись в небо коли стрілка заходить за 6-7 тисяч, це нормально для св-хи я так зрозумів, 170кг мот з таким крут.моментом=) Аж через декілька днів я зрозумів чого на спортах сидіння ступінчасте - коли стартуєш, сракою впираєшся в сидіння пасажира, і вже не треба руками триматись за руль, але при такому роскладі колесо ще більше дибить=) такшо є чому вчитись на новому моті в новому сезоні. Витрата палива замтрно нижча ніж на зізері, я покатався пів дня а бензин ніби не спалювався, на зізері 1 година катання - 1\4 бака.
Якщо комусь треба мот - кажіть, Друг возить на замовлення, хлам не бере, всі моти в гарному стані, зараз є з чого вибирати. Ціни в нього на пару соток нижчі чим середні на ринку, я якби мав теперішній досвід, після зс-ки взяв би 500куб японський воздушнік (suzuki gs500 honda cb500) Ціни на них біля(а може й до) 3 тисяч, вони надійні, економні(гс500-4 л по місту) і недорогі в обслуговуванні.
З кожним новим мотоциклом радість від покупки все менша, а прощання зі старим все легше, це як наркотик, дозу треба по трошки збільшувати=) Я йшов по самому довгому шляху 50-125-250-400-650, думаю можна було відкинути 250 і 400, тільки гроші втратив, 650 їсть як 250 а їде як літр(до 150=)) Ця лінійка виховала в мені багато корисних звичок і увагу на дорозі. Думаю шо якщо вскочити одразу на кубатуру, то можна перестрибнути через безцінний досвід, який дає малокубатурка і навчитись тільки азам їзди на кубатурі. Кінець=)
Прикрепленные файлы
-
forumfullimg~sold~1319045584731~131980695229.jpg (319,03К)
Количество загрузок:: 437 -
forumfullimg~sold~1319045584731~1319045584731.jpg (239,23К)
Количество загрузок:: 364