Страница 1 из 1
проблема з розмитненнят мотороллера
#1
Отправлено 24 Ноябрь 2009 - 21:56
куплена в італії ямаха маджесті 180 2003 року випуску у італійця!!!завезли не легально в бусі хоча було на меті розмитнити!!!потім вирішили розмитнити неважливо як вивезли і при ввезені на україну виявилось що італійська контора котра знімала з обліку цей транспортний засіб оригінал техпаспорту залишає в себе а нам дала копію для страховки і ще дали якийсь сертифікат!!!розмитнювати неможливо так як по копії техпаспорту митниця такого зробити не може!!!!повернувшись до італійців попросили щоб вони віддали техпаспорт вони відмовляються і тільки зробили копію на якій вдарили мокру печатку написали що вроді як цей скутер по італії права немає їздити!!!мотороллер так на україну не завезли залишили на кордоні !!!можливо хтось вкурсі чи пройде цей папір на таможні????буду радий вислухати всі припущення поради та аргументи!!!!
Страница 1 из 1
Другие ответы в этой теме
#2
Отправлено 02 Декабрь 2009 - 00:15
нарешті розмитнили!!!ура!!!!але скільки клопоту,хто не знає або робить вперше не заздрю!!!
#3
Отправлено 02 Декабрь 2009 - 00:17
а опиши по-конкретней весь процесс свозни с доками и растаможки!!!
#4
Отправлено 02 Декабрь 2009 - 13:18
Тем кто ввез мот "забыв" растаможить и желающие "растаможить потом" эта инфа будет очень интересна!
#5
Отправлено 02 Декабрь 2009 - 23:03
попробую якось все описати!!!спочатку потрібно мати такі документи,як техпаспорт-анульований і з печаткою що транспортний засіб знятий з обліку в тій країні де куплений!!!ще потрібно мати так звану купчу-договір куплі продажу що ви такий то такий купили в такого то тако го транспортний засіб номер рами і таке все інше ціну бажано вказати не правдиву а мінімальну адекватно-реальну!!!далі важче потрібно вивезти тз з України і при ввозі сповістити що ти хочеш розмитнити тз!!!на кожній митному контролі є брокер котрий за окрему суму підготує весь пакет документів та підкаже що за чим робити!!відділ тарифів вираховує суму оплачуєте в касу і далі на регіональну митницю!!!до цього як звернутись на митницю потрібно зробити сертифікат(що ваш тз відповідає Українським вимогам-дибіли)та потрібна ще довідка експерта з мрео!!!і тоді можна подавати документи на регіональну митницю для отримання посвічення митниці на підставі якого в мрео ставится тз на облік!!!ага на регіональній митниці будуть ще звіряти в відділі тарифікації чи не занизили вам митну суму на кордон!!!впринципі схема одинакова що на авто що на мотороллер!!!в мене було приблизно так.паперів дуже багато і бігатні може щось впустив але в основному схема така!!!
#7
Отправлено 03 Декабрь 2009 - 17:28
офіційно мита я заплатив 1604 грн!!!але витрат котрі цю процедуру супроводжують вже десь під 500евро
#8
Отправлено 08 Декабрь 2009 - 22:15
люди добрі викиньте собі з голови думку про купівлю мотороллера в Італії і привозу його в укрїну з розмитненням!!!!маджестік розмитнити вийшло десь біля 1200евро коли заплатили за нього650!!!!таких дурноватих законів як у нас напевно немає ніде!!!
#9
Отправлено 09 Декабрь 2009 - 22:20
wolfkm (8.12.2009, 22:35) писал:
люди добрі викиньте собі з голови думку про купівлю мотороллера в Італії і привозу його в укрїну з розмитненням!!!!маджестік розмитнити вийшло десь біля 1200евро коли заплатили за нього650!!!!таких дурноватих законів як у нас напевно немає ніде!!!
то, что растаможить вдвое больше получилось от самой стоимости , как мне кажется это не основной аспект на который нужно обращать внимание. Самое главное окончательная сумма. Получается из данных цен - 1850 евро. Ну пусть 2000 для круглого числа ну и в нагрузку штурм для мозга с потерей нервных клеток. Ты не написал важное - сколько пробег у маджесты? Если до 10-15тыс. с рук первого хазяина учитывая, что он с него соки не выжимал, своевременный уход - это смехотворная цена. Но за 650 евро (если ты конечно не у очень знакомого покупал с значительной скидкой) то пробег там наверное хороший должен быть. 30-45тыс? Ну и это нормально. Не все же там поломано. Скутер ходовой! Запчасти можно заказать. Зато самое главное он на номерах! И посмотри для сравнения ценовые категории для данной кубатуры европо\японии с номерами в Украине. Так-что как по мне, возможность самоличного выезда и покупки - это рентабельно при даже такой цене.
А то, что система дерет в три шкуры, ну это другой вопрос, если не будет выгодно привозить, то и говорить нет смысла.
Плохо конечно, что нет разовой выплаты за эту карусель под названием растаможня.
Цитата
ага на регіональній митниці будуть ще звіряти в відділі тарифікації чи не занизили вам митну суму на кордон!!!
а вот по поводу конкретно за саму растаможку. Если не военная тайна. На таможне отталкиваются от чего? От суммы купли продажи за границей? Или у них свои схемы начисления?
#10
Отправлено 09 Декабрь 2009 - 23:13
сначала берется в расчет инвойс(цена договора), потом ее сверяют с индикативной (рын.стоимость по каталогам). Всегда отталкиваются от той, которая выше((. Начисляют все платежи(самая большая из них пошлина). Потом от этой стоимости берется ндс(20%). Вот мы и получаем сумму цена растаможки = платежи+ндс.
#11
Отправлено 13 Декабрь 2009 - 11:13
всім доброго дня!!!трохи вже відійшов від цього ......і хочу сказати що впринципі моторолер проходив ТО в італії і є сервісна книжка тіль останній записна десять тис!!!!але наліпки там такі подовгуваті і збоку штрих код і рік то ТО наклеєне в 2006 році останнє ну думаю по спідометру 12000 не дуже сильно відрізняєтся від реальності!!!!лазив в варіатор то ніби стан задовільний як на мене)))))ага в купчій в мене було вказано вартість300евро а по їхнім каталогам(давали запит в Київ)придумали ціну в 891 евро!!!!!і заставили мене доплатити 3050грн!!!так номера це великий плюс але Я вважаю що немає сенсу це робити так як викидати гроші державі то краще купити дві модних пядесятки наприклад апрілії ср тай поставити на номери за копійки без розмитнень і всіх інших гемороїв!!!!правда залежить для чого взагалі скут якщо їздити на далекі відстані то краще брати щось побільше!!!!
Поделиться темой:
Страница 1 из 1