Робить добре. Має багато інструменту і голову на плечах. Не знаю скільки буде коштувати подальші ремонти, але перше ТО з чисткою карба, доливанням масла в редуктор, обробкою ременя якоюсь спеціальною речовиною, замірюванням компресії, повною розборкою варіатора, заміною великої кількості болтів коштувало дуже дешево. Тому можете сміливо іти до нього перший раз і самому робити висновки щодо якості його роботи.
Ну нєфіг гнать. Він спочатку перевірив, що там трансмісійне було, і долив теж трансмісійне.
Цитата
оно там испаряется
Ні не випаровується, але можливо по троху десь просочуєтья. Його там було десь половина від необхідної кількості.
А взагалі це тимчасовий захід. Просто у нього не було достатньо трансмісійного масла для проведення промивання і заливання нового.
Сообщение отредактировал Victorius: 07 Май 2006 - 09:56
Ну нєфіг гнать. Він спочатку перевірив, що там трансмісійне було, і долив теж трансмісійне.
Просто у нього не було достатньо трансмісійного масла для проведення промивання і заливання нового.
А я ни на кого и не гоню, а только спрашиваю и интересуюсь: как определялась марка трансмиссионного масла, для доливки такого же? проводился химический анализ?
Я только хочу узнать: какое трансмиссионное масло есть в наличии для замены, а какого - нет?
Я только хочу узнать: какое трансмиссионное масло есть в наличии для замены, а какого - нет?
Коли хочуть це дізнатися, то так і питають. Я взагалі не уявляю, які трансмісійні масла бувають. Якщо це питання дійсно так тебе хвилює, то зателефонуй Флаю. Його оголошення з телефонами є в розділі послуг.
Цитата
А ты сразу: "нєфіг гнать".
Бо твою іронія з приводу того, що там було недостатньо масла -- то реальний гон.
Я только хочу узнать: какое трансмиссионное масло есть в наличии для замены, а какого - нет?
Коли хочуть це дізнатися, то так і питають. Я взагалі не уявляю, які трансмісійні масла бувають. Якщо це питання дійсно так тебе хвилює, то зателефонуй Флаю. Його оголошення з телефонами є в розділі послуг.
Цитата
А ты сразу: "нєфіг гнать".
Бо твою іронія з приводу того, що там було недостатньо масла -- то реальний гон.
просто масла трансмиссионные бывают разные и плохосовместимые... в джог к примеру я лью синтетику жидкую 75W90 а в скутер для городской эксплуатации минералку с молибденом 80W90...поэтому если незнаеш что залито то лучше не долить а сменить все тем более что его там 100 гр в 50сс скутерах обычно.