Наскільки я знаю карбюратор можна регулювати 3 способами:
1. Гвинт регулювання оборотів на холостому ході
2. Гвинт якості суміші на холостому ході(тут не впевнений в призначені цього гвинта)
3. Піднімання/опускання ігли
Питання:
1. Чи правильна моя думка на рахунок 2 пункту?
2. Якщо моє припущення вірне, то якість суміші при робочому ході визначається пунктом 3?
3. І як впливає регулювання гвинта якості суміші на холостому ході коли на високій швидкості відпущена ручка газу?
Мені, та думаю і багатьом форумчанам, хотілось би навчитись досконало настроювати карбюратор.
Страница 1 из 1
Настройка карбюратора на Кітайському 150сс скутері
Страница 1 из 1
Другие ответы в этой теме
#2
Отправлено 03 Июль 2008 - 20:33
На 150сс карбе с железной крышкой , поднятие иглы ничего не даёт. это у "полтосов" резвость таким образом добавляется.
Если вкратце , то регулировка карба - это добиться макс. оборотов путём вращения винта качества , после выставить обороты Х.Х. 1500-2000об\мин. винтом количества.
Если вкратце , то регулировка карба - это добиться макс. оборотов путём вращения винта качества , после выставить обороты Х.Х. 1500-2000об\мин. винтом количества.
#3
Отправлено 04 Июль 2008 - 08:55
Як це нічого не дає, її шо там простотак поставили? При певному положені ручки газу повітря іде однакова кількість а бензи в залежності від розташування ігли. В мене принаймні свіча колір міняла при регулюванні ігли.
А на рахунок гвинта якості. То якщо його закрутити то холості падають, але скутер не глохне, а коли даєш газу тоді глохне. Мені здається гвинт якості для нормального переходу з холостих на робочі обороти чим по швидше.
Ще в цьому типі карбюратора, якщо я не помиляюсь, присутній прискорювач, в нього мембрана в середині - яка логіка його робрти?І два жекльора навіщо?
А на рахунок гвинта якості. То якщо його закрутити то холості падають, але скутер не глохне, а коли даєш газу тоді глохне. Мені здається гвинт якості для нормального переходу з холостих на робочі обороти чим по швидше.
Ще в цьому типі карбюратора, якщо я не помиляюсь, присутній прискорювач, в нього мембрана в середині - яка логіка його робрти?І два жекльора навіщо?
#4
Отправлено 04 Июль 2008 - 09:07
п 4: подбор жиклера... они бывают разные 
винт качества дает настройку качества смеси на холостых оборотах и совсем чучуть влияет на качество смеси при открытом газе.
игла влияет на качество смеси при открытом газе.

винт качества дает настройку качества смеси на холостых оборотах и совсем чучуть влияет на качество смеси при открытом газе.
игла влияет на качество смеси при открытом газе.
Поделиться темой:
Страница 1 из 1