evvo (30.11.2007, 16:22) писал:
нету такого
спасибо, толковое объяснение
попытаюсь в выходные занятся кивеем, раскажу о результатах
Тестером можеш провірить напругу що виробляє генератор, все виміряється відносно корпуса движка або рами .
Тестер ставляєш в положення заміра змінної напруги 30-70вольтєй і щуп вставляючи по очереді до кожного провода комутатора
при цьому крутиш стартером движок . Ти повинен найти обмотку що виробляє 40-80вольт а другу(управляючий) вольт 2-5вольт.Розумію що все наче просто але главне правельний підхід.В разйомі обично 4-5 проводів
зелений або чорний корпусний
чорний червон. полоса 12вольт або 100вольт
червона біла (блокіровка) до замка( садить цей провід на корпус при вкл зажиганії)
чорна жовта до катушки (другий кінець катушки сидить на корпусі)
голубий або синій - жовта полоса управляючий
Тепер тестером можна прозвонить все !!!
Тестер бажано брать стрілочний не цифровий з цифровим треба уже мать навик роботи при замірі напруг.
Удачі !!!