Зняв карб, промив. Вирішив подуть у "штуцер", на який надівається маслопровод (на карбі). Він у вигляді букви "Г", запресований у карб. Продуваться повинен? Чи тільки в одну сторону?
Страница 1 из 1
Масляний "штуцер" повинен продуваться? як масло попадає у карб?
Страница 1 из 1
Другие ответы в этой теме
#2
Отправлено 22 Март 2006 - 17:16
Зняв карб, промив. Вирішив подуть у "штуцер", на який надівається маслопровод (на карбі). Він у вигляді букви "Г", запресований у карб. Продуваться повинен? Чи тільки в одну сторону?
если ты и сможеш его подуть то только в сторону карба а вобще в етом штуцере стоит шарик с пружынкой типа обратный клапан и продуть его довольно сложно!
#3
Отправлено 22 Март 2006 - 22:30
В принципі я тоже так подумав... Але тут вже піднімалась тема про те, щоб вставить в розрив маслопровода датчик - як тільки маслонасос перестане подавать масло (у Леадів90 маслонасос тіпа проблєма) - зпрацює датчик. Тоді прийшли до висновку, що тиск масла настільки низький, що ніякий датчик не зреагує... А попробував сам дунуть - не вийшло... <_<
#4
Отправлено 23 Март 2006 - 13:25
В принципі я тоже так подумав... Але тут вже піднімалась тема про те, щоб вставить в розрив маслопровода датчик - як тільки маслонасос перестане подавать масло (у Леадів90 маслонасос тіпа проблєма) - зпрацює датчик. Тоді прийшли до висновку, що тиск масла настільки низький, що ніякий датчик не зреагує... А попробував сам дунуть - не вийшло... <_<
Латунный штуцер впресован в корпус карбюратора с небольшим натягом и его можно вынуть (иногда просто потянув плоскогубцами)
там в нутри действительно мягкая пружинка и шарик но бывает что от времени они ржавеют или прикисают к штуцеру...
#5
Отправлено 28 Март 2006 - 17:21
Даю отчОт! На карбі кейхін на ЛЕАД90 клапана немає. Отвір продувається, даже можна просунуть у "штуцер" лєску (риболовну) і трохи його прочистить...
Поделиться темой:
Страница 1 из 1