Вирішив освіжити фарбу на глушнику Piaggio... Через оригінальну в деяких місцях почали пролазити корозійні плямочки.
Купив фарбу для глушників. Чорну, до 600 за Цельсієм. Паралельно я купляв ще багато чого, серед всього був і перетворювач іржі "Тамак-1" (брав для обробки амортизаторів):
_____1.JPG (61,13К)
Количество загрузок:: 169
Так от, зняв я трубу, взявши дриль із залізною щіткою в патроні, почав обдирати стару фарбу... Не так сталося, як гадалося... Стара фарба не здиралася, а лише шліфувалася до блиску

Якість заводського фарбування порадувала. Коротше, підшліфував я всю фарбу, трохи обдер іржу, і на останок я вирішив покрити глушника "Тамаком". Так і зробив. Класна штука, покриває поверхню, як фарба (перед цим я його випробував на рамі

). Поклав висихати і почав збиратися йти з гаражу. І тут мені у голову прийшла здорова і розумна думка: а як же цей перетворювач триматиметься на трубі, коли вона нагріється??? Блін! У інструкції перетворювача про це нічого не сказано, але написано, що поверх можна наносити грунт. Я так і планував - пофарбувати спеціальною фарбою. Тепер же я боюся, що воно все облупиться, і всі мої старання будуть марними

Хоча труба після обробки "Тамаком" теж непогано виглядає

Може, ближче до весни (коли температура повітря дозволить фарбувати з балончику) я оберу цей перетворювач (до того часу, думаю, іржі вже не буде

) і просто пофарбую чорною термостійкою фарбою...
У кого який досвід з цього приводу є?