Начало обсуждения
Viper ZS 125 (часть 3) Обсуждаем модель, делимся опытом
Другие ответы в этой теме
#3152
Отправлено 20 Ноябрь 2011 - 02:54
Цитата
От всей души поздравляю с новым байком ,очень рад за тебя ,ну и как обычно встретимся на "битве" только в этот раз на мотоцикле приезжай.
#3155
Отправлено 20 Ноябрь 2011 - 21:43
Фото
Купив у друга, він зайнявся мотиками. Тільки пригнаний з італії, блищить, не паданий, ні царапинки практично, в нагрузку оригінальний багажник гіві, армовані передні шланги і клюв (ця хрінь шо під мотором, її в стоці немає і за нею дуже ганяють=))
Порівняно з моїм стареньким зізером як стара іномарка і нова іномарка=))
Зізер мав спортивніший вигляд, і напевно симпатичніший, але акцент впав на функціонаальність. Попорядку...
Розмістив оголошення про зізера в неті, на 3 сайтах всього, практично не докладав зусиль, не вірив шо продам на кінець сезону, поставив 3600 + торг. На зізері був ксенон, сигналка, багажник під кофр. Реально хотів віддавати за 3300. Подзвонило всього 3 людини, всі були реально потенційними клієнтами, не просто спитати звонили, 1 мав приїжджати але шось лоханувся і не приїхав, і подзвонили хлопці, розпитали, приїхали, забрали. на зізері аморт стукав. я відчував шо скоро попаду на ремонт, продав вчасно, бо звонив хлопцям недавно, питав шо там і як, то сказали шо аморт потік, це 100у.е., але я їм 300 скинув на такий випадок. Вони все-одно довольні. Ну і добре, ато мене намуляв цей зізер своїм потрісканим пластиком без 60%кріплень, і через напівробочий аморт жорсткістю підвіски. Друг запропонував купляти св650, так як хотів ше раз зїздити за мотиками, і треба були гроші, тим більше ціна на свху найнижча в інеті і стан класний. Я подумав пару днів, прокатався і купив.
Переваги над зізером:
-Мякша підвіска, як передня так і задня, як за пасажиром так і без
-Пасажирська і воійська посадка не гірша ніж на зізері, пасажиру навіть краще
-Новий, не бувавший в наших "майстрів" нічого не потріскано, все заводське ніяких шурупів замість болтів
-ТЯГААААААА!!! Ви не уявляєте як він тягне, з самих низів тяга як в зізера після 8 тис, а після 6 тисяч просто зубами триматись треба. Звісно звикнеться, але не набридне як на зізері.
-Витрата палива, один з найголовніших фактів, які мене переконали купляти, в-твін їсть біля 5л!!=)Зізер в середньому 8.3місто 6.5-7 траса. А швидкість то не есвешна=)
-багажник гіві також мене звабив. Він оригінальний дорогий і функціональний.
Недоліки:
-Вітрозахист замітно гірший
-вигляд подобається 50% людей,остальні кривляться(родичі)=))
-раніше сузукі був останнім брендом, який б купив=)
Як бачите плюсів більше ніж мінусів.
Хочу детальніше зупинитись на двигуні=) в-твін такої кубатури дуже еластичний. Я можу їхати на 3 передачі 40, відкручую ручку і через пару секунд на тій же 3тій передачі їду 140=) Газ відпустив і через пару секунд знову 40, за рахунок сильної компресії гальмування двигуном дуже енергічне. Я одразу не міг зрозуміти як можна розганятись на повний газ якшо з мота скидає, одночасно не можу триматись за лівий кліпон і вижимати щеплення при перемиканні передач, тому приходилось скидати газ, перемикатись і знов відкручувати. Також не було можливим відкручувати на всю через то шо переднє колесо починає дивитись в небо коли стрілка заходить за 6-7 тисяч, це нормально для св-хи я так зрозумів, 170кг мот з таким крут.моментом=) Аж через декілька днів я зрозумів чого на спортах сидіння ступінчасте - коли стартуєш, сракою впираєшся в сидіння пасажира, і вже не треба руками триматись за руль, але при такому роскладі колесо ще більше дибить=) такшо є чому вчитись на новому моті в новому сезоні. Витрата палива замтрно нижча ніж на зізері, я покатався пів дня а бензин ніби не спалювався, на зізері 1 година катання - 1\4 бака.
Якщо комусь треба мот - кажіть, Друг возить на замовлення, хлам не бере, всі моти в гарному стані, зараз є з чого вибирати. Ціни в нього на пару соток нижчі чим середні на ринку, я якби мав теперішній досвід, після зс-ки взяв би 500куб японський воздушнік (suzuki gs500 honda cb500) Ціни на них біля(а може й до) 3 тисяч, вони надійні, економні(гс500-4 л по місту) і недорогі в обслуговуванні.
З кожним новим мотоциклом радість від покупки все менша, а прощання зі старим все легше, це як наркотик, дозу треба по трошки збільшувати=) Я йшов по самому довгому шляху 50-125-250-400-650, думаю можна було відкинути 250 і 400, тільки гроші втратив, 650 їсть як 250 а їде як літр(до 150=)) Ця лінійка виховала в мені багато корисних звичок і увагу на дорозі. Думаю шо якщо вскочити одразу на кубатуру, то можна перестрибнути через безцінний досвід, який дає малокубатурка і навчитись тільки азам їзди на кубатурі. Кінець=)
Прикрепленные файлы
-
forumfullimg~sold~1319045584731~131980695229.jpg (319,03К)
Количество загрузок:: 437 -
forumfullimg~sold~1319045584731~1319045584731.jpg (239,23К)
Количество загрузок:: 364
#3158
Отправлено 21 Ноябрь 2011 - 10:10
ANTIVIRUS (20 Ноябрь 2011 - 21:43) писал:
Фото
Купив у друга, він зайнявся мотиками. Тільки пригнаний з італії, блищить, не паданий, ні царапинки практично, в нагрузку оригінальний багажник гіві, армовані передні шланги і клюв (ця хрінь шо під мотором, її в стоці немає і за нею дуже ганяють=))
Порівняно з моїм стареньким зізером як стара іномарка і нова іномарка=))
Зізер мав спортивніший вигляд, і напевно симпатичніший, але акцент впав на функціонаальність. Попорядку...
Розмістив оголошення про зізера в неті, на 3 сайтах всього, практично не докладав зусиль, не вірив шо продам на кінець сезону, поставив 3600 + торг. На зізері був ксенон, сигналка, багажник під кофр. Реально хотів віддавати за 3300. Подзвонило всього 3 людини, всі були реально потенційними клієнтами, не просто спитати звонили, 1 мав приїжджати але шось лоханувся і не приїхав, і подзвонили хлопці, розпитали, приїхали, забрали. на зізері аморт стукав. я відчував шо скоро попаду на ремонт, продав вчасно, бо звонив хлопцям недавно, питав шо там і як, то сказали шо аморт потік, це 100у.е., але я їм 300 скинув на такий випадок. Вони все-одно довольні. Ну і добре, ато мене намуляв цей зізер своїм потрісканим пластиком без 60%кріплень, і через напівробочий аморт жорсткістю підвіски. Друг запропонував купляти св650, так як хотів ше раз зїздити за мотиками, і треба були гроші, тим більше ціна на свху найнижча в інеті і стан класний. Я подумав пару днів, прокатався і купив.
Переваги над зізером:
-Мякша підвіска, як передня так і задня, як за пасажиром так і без
-Пасажирська і воійська посадка не гірша ніж на зізері, пасажиру навіть краще
-Новий, не бувавший в наших "майстрів" нічого не потріскано, все заводське ніяких шурупів замість болтів
-ТЯГААААААА!!! Ви не уявляєте як він тягне, з самих низів тяга як в зізера після 8 тис, а після 6 тисяч просто зубами триматись треба. Звісно звикнеться, але не набридне як на зізері.
-Витрата палива, один з найголовніших фактів, які мене переконали купляти, в-твін їсть біля 5л!!=)Зізер в середньому 8.3місто 6.5-7 траса. А швидкість то не есвешна=)
-багажник гіві також мене звабив. Він оригінальний дорогий і функціональний.
Недоліки:
-Вітрозахист замітно гірший
-вигляд подобається 50% людей,остальні кривляться(родичі)=))
-раніше сузукі був останнім брендом, який б купив=)
Як бачите плюсів більше ніж мінусів.
Хочу детальніше зупинитись на двигуні=) в-твін такої кубатури дуже еластичний. Я можу їхати на 3 передачі 40, відкручую ручку і через пару секунд на тій же 3тій передачі їду 140=) Газ відпустив і через пару секунд знову 40, за рахунок сильної компресії гальмування двигуном дуже енергічне. Я одразу не міг зрозуміти як можна розганятись на повний газ якшо з мота скидає, одночасно не можу триматись за лівий кліпон і вижимати щеплення при перемиканні передач, тому приходилось скидати газ, перемикатись і знов відкручувати. Також не було можливим відкручувати на всю через то шо переднє колесо починає дивитись в небо коли стрілка заходить за 6-7 тисяч, це нормально для св-хи я так зрозумів, 170кг мот з таким крут.моментом=) Аж через декілька днів я зрозумів чого на спортах сидіння ступінчасте - коли стартуєш, сракою впираєшся в сидіння пасажира, і вже не треба руками триматись за руль, але при такому роскладі колесо ще більше дибить=) такшо є чому вчитись на новому моті в новому сезоні. Витрата палива замтрно нижча ніж на зізері, я покатався пів дня а бензин ніби не спалювався, на зізері 1 година катання - 1\4 бака.
Якщо комусь треба мот - кажіть, Друг возить на замовлення, хлам не бере, всі моти в гарному стані, зараз є з чого вибирати. Ціни в нього на пару соток нижчі чим середні на ринку, я якби мав теперішній досвід, після зс-ки взяв би 500куб японський воздушнік (suzuki gs500 honda cb500) Ціни на них біля(а може й до) 3 тисяч, вони надійні, економні(гс500-4 л по місту) і недорогі в обслуговуванні.
З кожним новим мотоциклом радість від покупки все менша, а прощання зі старим все легше, це як наркотик, дозу треба по трошки збільшувати=) Я йшов по самому довгому шляху 50-125-250-400-650, думаю можна було відкинути 250 і 400, тільки гроші втратив, 650 їсть як 250 а їде як літр(до 150=)) Ця лінійка виховала в мені багато корисних звичок і увагу на дорозі. Думаю шо якщо вскочити одразу на кубатуру, то можна перестрибнути через безцінний досвід, який дає малокубатурка і навчитись тільки азам їзди на кубатурі. Кінець=)
Я б оце з радістю собі купив би шось посильніше, но все впірається в фінанси

#3159
Отправлено 21 Ноябрь 2011 - 19:16
#3160
Отправлено 21 Ноябрь 2011 - 19:36
ANTIVIRUS (21 Ноябрь 2011 - 19:16) писал:
Спасибо за отчет.
Искренне рад за тебя, молодец.Деньги на свое удовольствие зарабатываешь сам своими руками и головой.
Была бы возможность 500-ку бы взял с удовольствием особенно GS знатный мотоцикл.
#3161
Отправлено 21 Ноябрь 2011 - 21:47

И за брызговики спасибо, правда у меня на зски такие уже стоят, попробую на каву поставить на заднее крыло.
#3162
Отправлено 21 Ноябрь 2011 - 21:58
#3166
Отправлено 23 Ноябрь 2011 - 18:52
#3167
Отправлено 23 Ноябрь 2011 - 19:04
Цитата
Там капроновые втулки , а их износ заметен при добавление на ходу газа (зад виляет).Тут кто то писал что просто пере сверлил во втулках отверстие и вставил толще ось маятника- думаю это самый лучший вариант ,а не поможет тогда менять.
Цитата
Сильно.И куда же ты так далеко ездил?
Сообщение отредактировал Den2: 23 Ноябрь 2011 - 19:06
#3169
Отправлено 23 Ноябрь 2011 - 20:07
#3170
Отправлено 23 Ноябрь 2011 - 20:10
При вывешенном заднем колесе (а лучше без колеса) подергай маятник и посмотри есть ли у него люфт, если есть люфт затяни покрепче ось маятника, если это не поможет-разбирай и смотри (я ранее выкладывал схему)
таже проблема с сайленблоками на задних амортах.
В автомагазинах найди похожие и обточи на круге, знанию некоторые пытались использовать обрезки шланга, что у них вышло не скажу[/quote].
Оleg (23 Ноябрь 2011 - 18:52) писал:
ОБАЛДЕТЬ




Оleg (23 Ноябрь 2011 - 18:52) писал:
Привод спидометра я ЖИРНО смазывал и (саму машинку на колесе) и сам трос, причем в начале каждого сезона и проблем не было. ранее выкладывались адреса сайтов торгующих запчастями, посмотри на них.
Оleg (23 Ноябрь 2011 - 18:52) писал:
Масло положено менять каждые 2000км, если тяжелая эксплуатация то чаще.
Проверь компрессию ("севшие" кольца, начинается "масложер" )
Если мот "гонял" на высоких оборотах или груженный, то масло больше съедает.
Масло не подошло.
В любом случае масло мотор "съел" если оно не капало.
Залей новое масло и проверяй постоянно его "угар" и будет уже видно что да как.
#3172
Отправлено 23 Ноябрь 2011 - 21:06
у меня есть одна проблемма, натяжник цепи где можно купить?
#3173
Отправлено 23 Ноябрь 2011 - 21:07
#3174
Отправлено 23 Ноябрь 2011 - 21:09
фоток с мото нет..
Сообщение отредактировал Кухар Дмитрий: 23 Ноябрь 2011 - 21:10