Начало обсуждения
Viper ZS 125 (часть 3) Обсуждаем модель, делимся опытом
Другие ответы в этой теме
#2351
Отправлено 16 Июль 2011 - 20:11
R0m4ik (16 Июль 2011 - 19:36) писал:
За сколько брал приборку?
Бреше в більшу сторону.Я так і зробив з стрілкою але там ще треба виковиряти нижній щотчик(він створюя нагрузку на пластмасовий механізм) і за раз ти точно не виставиш - в мене на 7-мий раз вийшло.Приборку робив сам,биті куски брав на попередній роботі (з 4 битих склав 1,5 цілих)
#2352
Отправлено 17 Июль 2011 - 08:59
budexa (16 Июль 2011 - 17:06) писал:
Спасибо за совет!!!Думал думал и решил как Den2 поставить.....сегодня доделаю,выложу фотку!!!
#2353
Отправлено 17 Июль 2011 - 12:40
Количество загрузок:: 311підняв спереді бак 13072011445.jpg (646,39К)
Количество загрузок:: 289
Прикрепленные файлы
-
13072011440.jpg (658,51К)
Количество загрузок:: 264 -
13072011441.jpg (643,17К)
Количество загрузок:: 241 -
14072011450.jpg (597,11К)
Количество загрузок:: 246 -
16072011451.jpg (466,35К)
Количество загрузок:: 114 -
16072011452.jpg (409,79К)
Количество загрузок:: 90 -
16072011453.jpg (385,89К)
Количество загрузок:: 81 -
16072011454.jpg (541,38К)
Количество загрузок:: 117 -
16072011455.jpg (568,34К)
Количество загрузок:: 113 -
16072011456.jpg (541,67К)
Количество загрузок:: 122 -
16072011457.jpg (669,32К)
Количество загрузок:: 102 -
16072011458.jpg (604,45К)
Количество загрузок:: 102 -
16072011459.jpg (593,85К)
Количество загрузок:: 128 -
16072011460.jpg (564,56К)
Количество загрузок:: 100
#2354
Отправлено 17 Июль 2011 - 13:18
#2356
Отправлено 17 Июль 2011 - 20:11
Прикрепленные файлы
-
17072011046.jpg (717,33К)
Количество загрузок:: 137 -
17072011049.jpg (802,05К)
Количество загрузок:: 159
#2357
Отправлено 17 Июль 2011 - 20:17
Цитата
Почти как у меня -только мой прикуриватель по центру пластины а сама пластина согнута буквой "Г" тем краем что ближе к приборной панели для жёсткости.
#2358
Отправлено 17 Июль 2011 - 20:22
Den2 (17 Июль 2011 - 20:17) писал:
Почти....но должен же я как то немного по своему сделать? Den2 спасибо за идею!!!!!Кстати,вот резину поменять хочу.Den2,какая на наш мот подходит?Сзади 3.00 18,я так понял можно 3.25 18?
#2359
Отправлено 17 Июль 2011 - 20:40
В мене задня 3.50 нормально стала
Сообщение отредактировал JOKER1990: 17 Июль 2011 - 20:41
#2360
Отправлено 17 Июль 2011 - 20:43
Цитата
Я себе менял сзади на китайскую но дорогую 3.00х18 зубастую-меня вполне устаревает для любого покрытия ибо внешний вид меня не волнует ,а лишь практичность,цена и лёгкость для мотора для меня имеет значение
#2361
Отправлено 17 Июль 2011 - 20:50
#2363
Отправлено 17 Июль 2011 - 20:57
Den2 (17 Июль 2011 - 20:43) писал:
А дорогая это сколько?Я так понял что чем шире,то больше неприятно для двигателя?
#2364
Отправлено 17 Июль 2011 - 21:00
Сообщение отредактировал Den2: 17 Июль 2011 - 21:02
#2367
Отправлено 17 Июль 2011 - 23:42
#2368
Отправлено 18 Июль 2011 - 09:56
Witalik (17 Июль 2011 - 23:42) писал:
Точної кількості обертів немає.Боковий (холостого ходу)підкручуєш до заслонки поки не впреться і потім на 1-1,5 оберти ще закрутити.Нижній (якість суміші) викручуєш поки не появиться різьба,потім заводиш мот на підсосі (якшо не заводиться то трошки закрутити), опускаєш через секунд 10-15 флажок (буде відчутно) і на прогрітому двугуні з опущеним донизу флажком регулюєш(в основному гвинт суміші) поки не з"явиться стабільна робота, оберти повинні бути в межах 1700-2000 і швидко падати при відпусканні газу. Не став оберти менше 1500 - закинеш двигун!Перед встановкою нового крб, розбери його постав голку в середнє положення і продуй жиклери компресором продувним пістолетом.
#2369
Отправлено 18 Июль 2011 - 10:14
JOKER1990 (18 Июль 2011 - 09:56) писал:
а что с движком то будет, если меньше 1500? я сколько себя помню, у меня на всей технике обороты были не больше 1500, в основном это 1000. Мне нравится когда двигатель тихонечко работает
Когда двиг на обкатке то я выставляю чутли не 2000. А так двигатель прекрасно смазывается и при 1000- 11000!
#2370
Отправлено 18 Июль 2011 - 10:20
R0m4ik (18 Июль 2011 - 10:14) писал:
Когда двиг на обкатке то я выставляю чутли не 2000. А так двигатель прекрасно смазывается и при 1000- 11000!
Навіть в мануалах пише шо менше 1500 шкідливо
#2371
Отправлено 18 Июль 2011 - 12:13
JOKER1990 (18 Июль 2011 - 09:56) писал:
Флажок - це ричажок повітряної заслонки? Я так зрозумів, що якщо гвинти (холостого ходу і якості суміші) закрутити, то мот без підгазовування просто не заведеться? Перед всіма цимии процедурами двигун треба прогріти? Голка, яку потрібно ставити в середнє положення - це голка дросельної заслонки? (хіба в цьому випадку він не буде жерти більше пального?)
#2372
Отправлено 18 Июль 2011 - 12:17
JOKER1990 (18 Июль 2011 - 09:56) писал:
Флажок - це ричажок повітряної заслонки? Я так зрозумів, що якщо гвинти (холостого ходу і якості суміші) закрутити, то мот без підгазовування просто не заведеться? Перед всіма цимии процедурами двигун треба прогріти? Голка, яку потрібно ставити в середнє положення - це голка дросельної заслонки? (хіба в цьому випадку він не буде жерти більше пального?)
#2373
Отправлено 18 Июль 2011 - 12:32
Witalik (18 Июль 2011 - 12:13) писал:
Флажок -то ричажок. Якшо закрутити то може і заведеться, але зразу буде крутити 5000 об/хв Прогріти обовязково-толку регулювати на холодно мало.Голка в середньому положенні якраз норма і тяга є і економія.
#2375
Отправлено 18 Июль 2011 - 13:29
Witalik (18 Июль 2011 - 12:43) писал:
Виймаєш заслонку,розштопорюєш голку і виймаєш.Ставиш штопор на середню засічку(там є проточені засічки) і вставляєш все назад.Я ше проводив деякі маніпуляції з іголчатим клапаном поплавкової камери і поплавком, але там все дуже делікатне так шо краще не чіпати!