MOTOUA.NET: Кришка варіатора на Aprilia Atlantic 250 - MOTOUA.NET

Перейти к содержимому


Страница 1 из 1
  • Вы не можете создать новую тему
  • Тема закрыта

Кришка варіатора на Aprilia Atlantic 250

#1 Пользователь офлайн   Vovan1 

  • Участник
  • PipPip
  • Группа: Пользователи
  • Сообщений: 368
  • Регистрация: 05 Декабрь 06

Отправлено 06 Январь 2009 - 19:41

Доброго вечора всім, тут така проблемка ніяк не можемо зняти кришку варіатора в Aprilia Atlantic 250, прикол в тому що відкручуємо всі болти і кришка виходить десь на міліметр чи 2 і все :) Як не пробували і пробували вибивати легенько і тянули і все марно, ніби шось тримає з середини(((( Може хтось підкаже як це зробити, бо боїмося шо не витримаємо і вирвемо з кишками ;)

П.С. Мотор там піаджо, вроді такий самий стоїть на Апрілії Скарабео 250 і на веспах 250-ках... Буду вдячний за поміч
0


Страница 1 из 1
  • Вы не можете создать новую тему
  • Тема закрыта

Другие ответы в этой теме

#2 Пользователь офлайн   Vovan1 

  • Участник
  • PipPip
  • Группа: Пользователи
  • Сообщений: 368
  • Регистрация: 05 Декабрь 06

Отправлено 19 Январь 2009 - 20:07

АУуууууууууууууууу... Шо ніхто не знімав ніколи кришки варіатора??? То попробуєте, може придумаєте якусь нову технологію :lol: і ше мені розкажете
0

#3 Пользователь офлайн   gor 

  • Активный участник
  • PipPipPip
  • Группа: Пользователи
  • Сообщений: 821
  • Регистрация: 14 Март 06

Отправлено 19 Январь 2009 - 20:22

попробуй спроси у Flanka http://www.scooter-c...dex.php?act=idx
0

#4 Пользователь офлайн   andriy-qj 

  • Участник
  • PipPip
  • Группа: Пользователи
  • Сообщений: 58
  • Регистрация: 27 Январь 09

Отправлено 30 Январь 2009 - 17:36

flank пидкажи ,як знімається кришка варіатора ,
0

#5 Пользователь офлайн   Slims 

  • Участник
  • PipPip
  • Группа: Пользователи
  • Сообщений: 5
  • Регистрация: 20 Октябрь 07

Отправлено 30 Январь 2009 - 19:36

Это не сложно посмотри на примере двигателя
Прикрепленный файл  ____________003.jpg (40,87К)
Количество загрузок:: 267

Сообщение отредактировал Slims: 30 Январь 2009 - 19:36

0

#6 Пользователь офлайн   Vovan1 

  • Участник
  • PipPip
  • Группа: Пользователи
  • Сообщений: 368
  • Регистрация: 05 Декабрь 06

Отправлено 16 Февраль 2009 - 20:11

Рішив не створювати нової теми, но виникло декілька нових запитань... Отже сталася така проблема. На водяній помпі потік сальник. При розборці виявили що там є два сальника один зі сторони масла другий зі сторони тосолу. Потік в нас другий від тосолу, отже перший сальник зняли(порвали), а дальше не знаю як розібрати помпу щоб долізти до другого горе-сальника.
Хто розбирав,або знає підкажіть .

http://www.easyparts.nl/showdrawing/1231/2...n_unit__II.html

Тобто ми не можемо зняти крильчатку з віссю (№2 по ссилці), щоб добратися до сальника від води :lol: , получається ми зняли сальнік(той шо від масла моторного) і думали шо під ним тіпа стопорне кольцо, но там тільки віссь і підшибник... Ше там на віссі є Pump impeller drive key (№5) - як її зняти, вона відкручується чи вибивати???
0

#7 Пользователь офлайн   Flank 

  • Участник
  • PipPip
  • Группа: Пользователи
  • Сообщений: 97
  • Регистрация: 10 Январь 07

Отправлено 20 Июль 2009 - 09:41

Ещё актуально?

Ну зачем же тосол в неё лить? В инструкции ясно написано - антифриз определённой спецификации. Т.е. даже антифриз не любой можно.

Сообщение отредактировал Flank: 20 Июль 2009 - 09:43

0

Поделиться темой:


Страница 1 из 1
  • Вы не можете создать новую тему
  • Тема закрыта

3 человек читают эту тему
0 пользователей, 3 гостей, 0 скрытых пользователей