MOTOUA.NET: На Житомирщині водіїїв мопедів, мотоциклів, велосипедів "одягають" в світловідбиваючі жилети - MOTOUA.NET

Перейти к содержимому


Страница 1 из 1
  • Вы не можете создать новую тему
  • Тема закрыта

На Житомирщині водіїїв мопедів, мотоциклів, велосипедів "одягають" в світловідбиваючі жилети Ахтунг!Ексеримент, готуйтесь всі!

#1 Пользователь офлайн   ViktorM 

  • Участник
  • PipPip
  • Группа: Пользователи
  • Сообщений: 203
  • Регистрация: 08 Июнь 06

Отправлено 01 Июль 2009 - 09:29

АХТУНГ!!!

Відсьогодні, 1 липня, вступає в дію рішення Житомирської облради про обов’язкове використання водіями мотоциклів, моторолерів, мопедів, скутерів, велосипедів, гужових повозок світловідбиваючих жилетів у темну пору доби або за умов поганої видимості.

За відсутність жилету водіїв можуть штрафувати. Відсутність жилету в зазначених вище умовах підлягатиме під порушення пунктів 6.2 та 6.3 правил дорожнього руху. Знову ж таки, лише на Житомирщині і в рамках експерименту.

www.oblrada.zhitomir.ua/include/sor/20/r/svitlo.doc
Прикрепленное изображение: 000000000000000000000000.jpg


Цікаво, як бути тому хто рухається "транзитом" через Житомирщину в темну пору доби? :)
0


Страница 1 из 1
  • Вы не можете создать новую тему
  • Тема закрыта

Другие ответы в этой теме

#2 Пользователь офлайн   Администратор 

  • Добрый Администратор
  • Группа: Администрация
  • Сообщений: 16 312
  • Регистрация: 03 Март 06

Отправлено 01 Июль 2009 - 11:14

6.2. Мопеди і велосипеди повинні бути обладнані звуковим сигналом та світлоповертачами: спереду - білого кольору, по боках - оранжевого, ззаду - червоного.
- вот здесь не у всех далеко соответствие, особенно, что касается оранжевых по бокам.
но вполне можно взять фонарик и посветить сбоку на мотоцикл/мопед. если оранжевый поворотник спереди либо сзади возвращает свет - мент посылается дальше работать. если нет - тогда по ПДД инспектор прав.

6.3. Для руху в темну пору доби та в умовах недостатньої видимості на мопеді необхідно увімкнути освітлення, на велосипеді - ліхтар (фару).
- здесь все ок
0

#3 Пользователь офлайн   pasha 

  • rain man
  • PipPipPip
  • Группа: Пользователи
  • Сообщений: 747
  • Регистрация: 30 Июнь 06

Отправлено 01 Июль 2009 - 11:40

Просмотр сообщенияГруз (MOTOUA) (1.7.2009, 12:34) писал:

6.2. Мопеди і велосипеди повинні бути обладнані звуковим сигналом та світлоповертачами: спереду - білого кольору, по боках - оранжевого, ззаду - червоного.
- вот здесь не у всех далеко соответствие, особенно, что касается оранжевых по бокам.
но вполне можно взять фонарик и посветить сбоку на мотоцикл/мопед. если оранжевый поворотник спереди либо сзади возвращает свет - мент посылается дальше работать. если нет - тогда по ПДД инспектор прав.

6.3. Для руху в темну пору доби та в умовах недостатньої видимості на мопеді необхідно увімкнути освітлення, на велосипеді - ліхтар (фару).
- здесь все ок


Что значит все ок ? В других областях получается что действительно пока все ок, а у них это в разрез с правилами постановление идет...
Если про регистрацию сами правила закрепляют право за местными властями делать, то про жилеты ничего не сказано... завтра в рамках эксперимента обяжем всех ночью ездитьв кросовках с подсветкой, чтобы стекло лобовое было не ниже чем пол метра и тд... Чтото не хорошим мне все это пахнет...
0

#4 Пользователь офлайн   ViktorM 

  • Участник
  • PipPip
  • Группа: Пользователи
  • Сообщений: 203
  • Регистрация: 08 Июнь 06

Отправлено 01 Июль 2009 - 11:41

Ось власне текст рішення облради

Україна

ЖИТОМИРСЬКА ОБЛАСНА РАДА

РІШЕННЯ


Двадцята сесія V скликання

від 28.05.09 №820


Про затвердження Порядку
використання світловідбиваючих
жилетів окремими категоріями
учасників дорожнього руху та
працівниками підприємств,
установ і організацій


Відповідно до ст.43 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», законів України «Про дорожній рух», «Про транспорт», «Про автомобільний транспорт», постанов Кабінету Міністрів України від 10.10.01 №1306 «Про правила дорожнього руху», від 18.01.01 №30 «Про проїзд великогабаритних та великовагових транспортних засобів автомобільними дорогами, вулицями та залізничними переїздами», з метою суттєвого підвищення рівня громадської безпеки на дорогах і вулицях населених пунктів та поза їх межами, враховуючи рекомендації постійної комісії обласної ради з питань законності, правопорядку і прав людини
від , обласна рада

ВИРІШИЛА:

1.Затвердити Порядок використання світловідбиваючих жилетів окремими категоріями учасників дорожнього руху та працівниками підприємств, установ і організацій» (додається).

2. Запровадити з 1 липня 2009 року на території Житомирської області обов’язкове використання в темну пору доби та в умовах недостатньої видимості окремими категоріями учасників дорожнього руху та працівниками підприємств, установ і організацій світловідбиваючих жилетів.

3.Управлінню Міністерства внутрішніх справ України в Житомирській області (Присяжнюк В.П.):
3.1. З метою якісного та повного використання даного рішення у засобах масової інформації провести широку роз’яснювальну роботу про порядок і умови використання в темну пору доби та в умовах недостатньої видимості окремими категоріями учасників дорожнього руху та працівниками підприємств, установ і організацій світловідбиваючих жилетів.
3.2. У місячний термін опрацювати питання щодо укладення угоди з одним із спеціалізованих швейних підприємств про виготовлення достатньої кількості світловідбиваючих жилетів та їх реалізацію в роздрібній мережі.

4. Головному управлінню промисловості та розвитку інфраструктури облдержадміністрації (Сухораба В.П.), головам районних державних адміністрацій, районних та міських рад організувати та провести роз’яснювальну роботу з керівниками швейних підприємств усіх форм власності щодо використання, при виготовленні верхнього дитячого одягу, вставок та елементів із тканини зі світловідбиваючими властивостями, а також виготовлення із такої тканини нарукавних пов’язок для дітей.

5. Управлінню освіти і науки Житомирської обласної державної адміністрації (Поставенський О.В.), головам районних державних адміністрацій, районних та міських рад організувати і провести роз’яснювальну роботу з учнями та студентами навчальних закладів щодо використання в темну пору доби і в умовах недостатньої видимості елементів верхнього одягу зі світловідбиваючими властивостями.

6. ДП «Житомирський облавтодор» (Кондратюк С.Д.), головам районних державних адміністрацій, районних та міських рад забезпечити придбання необхідної кількості світловідбиваючих жилетів для працівників дорожньо-комунальних та комунальних підприємств, які задіяні до проведення робіт на проїжджій частині вулиць населених пунктів та автошляхах області.

7. Головам районних державних адміністрацій, районних та міських рад організувати роботу з керівниками підприємств, установ та організацій усіх форм власності, насамперед автотранспортних підприємств, пасажироперевізників, щодо придбання світловідбиваючих жилетів для водіїв усіх транспортних засобів та самохідних машин і механізмів, які ними використовуються.

8. Контроль за виконанням рішення покласти на постійну комісію обласної ради з питань законності, правопорядку і прав людини.



Голова ради В.Й.Француз



Додаток
до рішення обласної ради
від 28.05.09 №820

ПОРЯДОК
використання світловідбиваючих жилетів окремими категоріями учасників дорожнього руху та працівниками підприємств, установ і
організацій

1. Порядок використання світловідбиваючих жилетів (далі - Порядок)

1.1. Порядок визначає окремі категорії учасників дорожнього руху, працівників та умови використання ними світловідбиваючих жилетів.

1.2. Світловідбиваючі жилети використовуються окремими категоріями учасників дорожнього руху та працівниками дорожньо-комунальних і комунальних підприємств у темну пору доби та в умовах недостатньої видимості для своєчасного їх виявлення іншими учасниками дорожнього руху.

1.3. Водії транспортних засобів, крім автомобілів та самохідних машин і механізмів, а саме: мотоциклів, моторолерів, мопедів,скутерів, велосипедів, гужових повозок, в темну пору доби та в умовах недостатньої видимості повинні бути одягнуті у світловідбиваючі жилети під час руху по автомобільних дорогах, вулицях населених пунктів області.

1.4. Водії усіх транспортних засобів на автошляхах та вулицях населених пунктів поза межами місць стоянки транспортних засобів у темну пору доби та в умовах недостатньої видимості повинні бути одягнуті у світловідбиваючі жилети при виконанні будь-яких робіт з обслуговування або ремонту транспорту, проведення розвантажувально-навантажувальних робіт, здійснення посадки-висадки пасажирів.

1.5. Пішоходи в темну пору доби та в умовах недостатньої видимості повинні бути одягнуті у світловідбиваючі жилети під час руху проїзною частиною або узбіччям автодоріг поза межами населених пунктів.

1.6. Працівники дорожньо-комунальних та комунальних підприємств світловідбиваючі жилети використовують кожного разу під час проведення робіт на проїжджій частині вулиць населених пунктів та автошляхах.


2. Виготовлення та реалізація світловідбиваючих жилетів

2.1. Виготовлення світловідбиваючих жилетів проводиться згідно з вимогами Держстандарту України з тканини із світловідбиваючими властивостями на спеціалізованих підприємствах, підпорядкованих
ДП МВС України "Інформ-ресурси".

2.2. Кожен світловідбиваючий жилет має ідентифікаційний номер.

2.3. Реалізація світловідбиваючих жилетів здійснюється через роздрібну мережу за рахунок коштів учасників дорожнього руху, підприємств, установ та організацій за ринковими цінами.

2.4. Виручені від реалізації світловідбиваючих жилетів кошти спрямовуються для закупівлі нових партій продукції з метою безкоштовного розповсюдження частини з них у сільській місцевості, серед водіїв гужового транспорту, велосипедистів та школярів.




Перший заступник
голови ради П.П. Рудницький



ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА

до проекту рішення обласної ради "Про затвердження Порядку використання світловідбиваючих жилетів окремими категоріями учасників дорожнього руху та працівниками підприємств, установ і організацій"


1. Обґрунтування необхідності прийняття рішення

Упродовж 2008 року на Житомирщині зареєстровано 1313 дорожньо-транспортних пригод із потерпілими, під час яких загинуло 283 чоловіки та ще 1615 травмовано.
Наслідками 416 (31,4 %) дорожньо-транспортних пригод стали наїзди на пішоходів, 114 (8,7 %) - на велосипедистів, 31 (2,3 %) - на гужовий транспорт. Щороку такі види дорожньо-транспортних пригод складають понад 40 відсотків від загальної кількості зареєстрованих в області.
Насамперед така ситуація має місце через те, що зазначені категорії учасників дорожнього руху в темну пору доби та в умовах недостатньої видимості залишаються малопомітними на проїжджій частині вулиць населених пунктів та автошляхів.
Досвід більшості Європейський країн свідчить про широке застосування світлоповертаючих елементів для виділення непримітних учасників дорожнього руху.
Зокрема масово поширене використання світлоповертаючих тканин для виготовлення окремих елементів (вставок) дитячого одягу. В окремих країнах використовуються світлоповертаючі нарукавні пов'язки для учнів та студентів навчальних закладів.
Усі без виключення транспортні засоби у державах Євросоюзу повинні бути укомплектовані світлоповертаючими жилетами для виділення водіїв на проїжджій частині вулиць населених пунктів або автошляхів у випадку необхідності ремонту чи обслуговування транспорту. Такими ж жилетами забезпечені працівники дорожньо-комунальних, комунальних, рятувальних служб, яким, у зв'язку з виконанням службових обов'язків, приходиться працювати в умовах обмеженої видимості на автошляхах та проїжджій частині вулиць.
У зв'язку зі значною часткою потерпілих під час дорожньо-транспортних пригод на Житомирщині внаслідок наїзду транспортних засобів у темну пору доби та в умовах недостатньої видимості на пішоходів, велосипедистів, водіїв мопедів, скутерів, мотоциклів та гужового транспорту, потребує негайного вирішення питання щодо виділення вищезазначених учасників дорожнього руху, а також працівників дорожньо-комунальних служб, які працюють на дорогах в умовах обмеженої видимості, водіїв інших транспортних засобів під час обслуговування автотранспорту поза межами місць стоянки транспортних
засобів, шляхом використання світловідбиваючих жилетів для своєчасного їх виявлення іншими учасниками дорожнього руху.
2. Мета і завдання прийняття рішення
Посилення безпеки на вулицях населених пунктів та автошляхах окремих категорій учасників дорожнього руху та працівників дорожньо-комунальних служб в умовах недостатньої видимості, зниження аварійності на вулично-дорожній мережі регіону та тяжкості наслідків дорожньо-транспортних пригод.
3. Загальна характеристика та основні положення проекту рішення
Затвердження "Порядку використання світловідбиваючих жилетів окремими категоріями учасників дорожнього руху та працівниками".
4. Стан нормативно-правової бази у даній сфері правового регулювання
Відповідно до законів України "Про дорожній рух", "Про транспорт", "Про автомобільний транспорт", постанов Кабінету Міністрів України від 10.10.2001 № 1306 "Про правила дорожнього руху", від 18.01.2001 № 30 "Про проїзд великогабаритних та великовагових транспортних засобів автомобільними дорогами, вулицями та залізничними переїздами" у темну пору доби та в умовах недостатньої видимості пішоходи, які рухаються проїзною частиною чи узбіччям, повинні виділити себе, а за можливості мати на зовнішньому одязі світлоповертальні елементи, для своєчасного їх виявлення іншими учасниками дорожнього руху; візки (сани) повинні бути обладнані світловідбивними пристроями, а в темний час доби - і ліхтарями; мопеди і велосипеди повинні бути обладнані звуковим сигналом та світлоповертачами: спереду - білого кольору, по боках - оранжевого, ззаду - червоного; великогабаритні та великовагові транспортні засоби повинні бути укомплектовані жилетом оранжевого кольору із світловідбивними елементами.
Водії будь-яких транспортних засобів, покидаючи їх для виконання робіт з обслуговування або ремонту транспорту, проведення розвантажувально-навантажувальних робіт, здійснення посадки-висадки пасажирів, є пішоходами, а тому повинні забезпечити виконання п.4.4. Правил дорожнього руху в Україні, а саме "у темну пору доби та в умовах недостатньої видимості пішоходи, які рухаються проїзною частиною чи узбіччям, повинні виділити себе, а за можливості мати на зовнішньому одязі світлоповертальні елементи, для своєчасного їх виявлення іншими учасниками дорожнього руху". Прийняття цього рішення обласною радою таку можливість для пішоходів створює.
На цих же підставах до них можливе застосування ст. 127 Кодексу України про адміністративні правопорушення "Порушення правил дорожнього руху пішоходами, велосипедистами та особами, які керують гужовим транспортом, і погоничами тварин".


5. Очікувані результати.
Внаслідок запровадження світлоповертаючих елементів для виділення малопомітних учасників дорожнього руху в темну пору доби та в умовах недостатньої видимості, застосування адміністративних заходів впливу до порушників очікується посилення дисципліни учасників дорожнього руху, зменшення кількості дорожньо-транспортних пригод, потерпілих у них.
Зокрема, при запровадженні зазначених заходів з 1 липня 2009 року прогнозується зменшення на Житомирщині у другому півріччі 2009 року кількості дорожньо-транспортних пригод та потерпілих у них приблизно на 25 відсотків.
В абсолютному вираженні очікується, що упродовж другого півріччя 2009 року вдасться зберегти біля 35 людських життів та попередити близько 200 випадків травмування людей під час дорожньо-транспортних пригод.


Начальник
головного управління В.П. Сухораба



П.С. Замість хліба з сіллю тепер будемо зустрічати гостей ЖИЛЕТАМИ!!!
0

#5 Пользователь офлайн   ViktorM 

  • Участник
  • PipPip
  • Группа: Пользователи
  • Сообщений: 203
  • Регистрация: 08 Июнь 06

Отправлено 01 Июль 2009 - 11:42

Експеримент за кошти скутеристів!Круто!І вже не дивуюся!
0

#6 Пользователь офлайн   pasha 

  • rain man
  • PipPipPip
  • Группа: Пользователи
  • Сообщений: 747
  • Регистрация: 30 Июнь 06

Отправлено 01 Июль 2009 - 11:57

Идиотство для скутеристов... Если разобраться, то мопед ночью видно намного лучше чем днем если он соответствует 6.2 и 6.3 поскльку днем стопы видно хуже.. и днем действительно яркая одежда повышает безопасность... так что пусть уже и днем вводят ношение жилетов... да еще.. не помешала бы желтая мигалка на шлеме как у дорожных служб... )))) тоже надо обязать оборудовать все шлемы так...

Сообщение отредактировал pasha: 01 Июль 2009 - 11:57

0

#7 Пользователь офлайн   Администратор 

  • Добрый Администратор
  • Группа: Администрация
  • Сообщений: 16 312
  • Регистрация: 03 Март 06

Отправлено 01 Июль 2009 - 12:38

Просмотр сообщенияpasha (1.7.2009, 13:17) писал:

Идиотство для скутеристов

для пішоходів, велосипедистів, водіїв мопедів, скутерів, мотоциклів та гужового транспорту, потребує негайного вирішення питання щодо виділення вищезазначених учасників дорожнього руху, а також працівників дорожньо-комунальних служб, які працюють на дорогах в умовах обмеженої видимості, водіїв інших транспортних засобів під час обслуговування автотранспорту поза межами місць стоянки транспортних
засобів, шляхом використання світловідбиваючих жилетів для своєчасного їх виявлення іншими учасниками дорожнього руху.


Просмотр сообщенияpasha (1.7.2009, 13:00) писал:

Что значит все ок ?

значит, что я указал на два пункта и на то. что многие единицы мототехники не соответствуют требованиям ПДД, и указал как с этим можно пытаться бороться.



Просмотр сообщенияpasha (1.7.2009, 13:17) писал:

Если разобраться, то мопед ночью видно намного лучше чем днем если он соответствует 6.2 и 6.3 поскльку днем стопы видно хуже..


не перекручивай.
днем мопед видно лучше. чем ночью, а ночью его видно вообще хоть как-нибудь, если он размечен светотехникой или хотя бы светоотражательными девайсами.

по итогу могу сказать одно - поймают - пусть оформляют протокол, в котором ты пишешь в обьяснениях, что с условиями эксперимента ознакомлен, но не согласен, т.к. он неправомерен в рамках действующих ПДД и ряда нормативных актов, которые указаны в обосновании эксперимента Житомирским Облсоветом. Кроме этого твое ТС полностью соответствует требованиям пп. 6.2 и 6.3 ПДД, поэтому требования инспекторов ХХХХХ, составивших этот протокол неправомерны.
дальнейшее развитие событий может предполагать эвакуацию ТС на штрафплощадку, в этом случае необходимо заставить инспекторов сделать полную опись ТС - каждую царапинку, наклеечку, гаечный ключик и т.д. зафиксировать в описи. В общем создать им проблемы, а себе страховку на случай, если на штрафплощадке что-то уведут.

далее (или на любом этапе) - звонок в службу доверия ГАИ (местную, областную. или если не помогает - в центральную киевскую).

далее судебный процесс (все издержки, чеки из гостиниц и тд. обязательно прикрепить к делу, так же чек на валокардин, обращение в любое медучреждение, справка о стрессе и гипертоническом кризе - так же к делу).
далее - все это - описываем, копии всего - в прокуратуру и УГАИ житомирской области.
далее - как минимум сувора догана инспекторам, их непосредственному начальству, а в идеале и руководству УГАИ.

а можно прямо вот весь этот текст процитировать инспекторам, с предложением извиниться, либо поучаствовать в увлекательном квесте "потеряй погоны".


все же мое мнение двойственно, жест хоть и слишком жесткий и "без выбора", но для тех, кто ночью не виден или слабо виден на дороге - очень полезный, особенно, когда по одной с нами дороге носятся шумахеры.



п.с. а вообще по сельским дорогам неоднократно ездил ночью, и опыт езды говорит о том, что каждый пятый мопед вообще без света едет с пьяным водителем.
0

#8 Пользователь офлайн   Lexeich 

  • Участник
  • PipPip
  • Группа: Пользователи
  • Сообщений: 3
  • Регистрация: 23 Июнь 09

Отправлено 01 Июль 2009 - 12:53

Отвал башки! ;)
У меня скутер ярко-красного цвета, плюс есть все отражатели, плюс специально для таких случаев установлена подсветка, ЛДС внутри (пластик прозрачен), но не пройдешь ТО т.к. "переоборудован"?
З.Ы. Что-то мешает в .опе, причем все глубже и глубже...

Сообщение отредактировал Lexeich: 01 Июль 2009 - 12:54

0

#9 Пользователь офлайн   Администратор 

  • Добрый Администратор
  • Группа: Администрация
  • Сообщений: 16 312
  • Регистрация: 03 Март 06

Отправлено 01 Июль 2009 - 12:57

Просмотр сообщенияLexeich (1.7.2009, 14:13) писал:

но не пройдешь ТО т.к. "переоборудован"?

не оффтопь.
хочешь поговорить о переоборудовании - открой новую ветку
0

#10 Пользователь офлайн   Lexeich 

  • Участник
  • PipPip
  • Группа: Пользователи
  • Сообщений: 3
  • Регистрация: 23 Июнь 09

Отправлено 01 Июль 2009 - 14:10

2 Груз (MOTOUA)
;) :)
Ваш ответ мне напомнил старый анекдот про "не гони волну"...
Нет, не хочу, вопрос был риторический.
Я, что-то, уж не знаю, был уверен, что правами, регистрацией и иже с ними дело не кончится.
Почему бы не вспомнить историю и сразу не требовать с жертв нашивки типа "мишень" , как во Вторую Мировую? Пусть они будут даже световозвращающие, не возражаю, я думаю это еще не конец нововведениям (читать - издевательствам).

З.Ы. Нововведениям :) слово говорит само за себя.

Сообщение отредактировал Lexeich: 01 Июль 2009 - 14:17

0

#11 Пользователь офлайн   ViktorM 

  • Участник
  • PipPip
  • Группа: Пользователи
  • Сообщений: 203
  • Регистрация: 08 Июнь 06

Отправлено 01 Июль 2009 - 14:15

Днями виясниться, як ДАІ реагуватимть на цей експеримент ;)Жилета не маю

Сообщение отредактировал ViktorM: 01 Июль 2009 - 14:24

0

#12 Пользователь офлайн   BOCHA 

  • Активный участник
  • PipPipPip
  • Группа: Пользователи
  • Сообщений: 879
  • Регистрация: 13 Сентябрь 06

Отправлено 01 Июль 2009 - 14:25

Просмотр сообщенияГруз (MOTOUA) (1.7.2009, 13:58) писал:

с предложением извиниться, либо поучаствовать в увлекательном квесте "потеряй погоны".

Гыы... Хорошая фраза.
ИМХО - дело нужное однозначно. Только как всегда, через одно место провернутое. Всем колпак Верки Сердючки со звездой на макушке и чтоб мигала как Кремлевская или любаю другая новогодняя. Или как у крутых чуваков из К/Ф Киндзаза... Надо что бы видели за мильйон километров на. Только, больше чем уверен, нагибать будут как всегда тех, с кого можно без особых мучений, что - либо стянуть. Тоесть самые главные "стелсы" (велосипедисты и пешиходы) будут ходить без этих жилеток. Сам один раз чуть неукатал такой стелс, чудом увернулся. Ночь, пустая трасса, 120, дальний. Непонятное движение впереди, темное пятно на моей полосе, не размышляя по тормазам... Оттормазился, увернулся, протел в считаных сантиметрах, проехал ещё метров 50, стал, вытрусил органику из штанины, жду подлета стелса. Едит велосипедист, который на голову одел нос НАДУТОЙ надувной лодки, а зад привязал к багажнику и едит себе на рыбалку. С его отмазки - А че, что б там не качать...
Лодка, удочки и спицы на велосипеде были переведены в категорию утиль в целях профилактики и недопущения впредь таких полетов "стелса".

П.С. Интересно сначала пошили дофига жилеток, а потом придумали маневр по их скорейшей реализации, или на оборот.
0

#13 Пользователь офлайн   gor 

  • Активный участник
  • PipPipPip
  • Группа: Пользователи
  • Сообщений: 821
  • Регистрация: 14 Март 06

Отправлено 01 Июль 2009 - 19:41

Цитата

П.С. Интересно сначала пошили дофига жилеток, а потом придумали маневр по их скорейшей реализации, или на оборот.

они поставят бабок на границе области и на въезде будут выдавать, а на выезде отбирать. через житомирскую обл. много проезжают...
0

#14 Пользователь офлайн   pasha 

  • rain man
  • PipPipPip
  • Группа: Пользователи
  • Сообщений: 747
  • Регистрация: 30 Июнь 06

Отправлено 01 Июль 2009 - 20:40

Просмотр сообщенияГруз (MOTOUA) (1.7.2009, 13:58) писал:

значит, что я указал на два пункта и на то. что многие единицы мототехники не соответствуют требованиям ПДД, и указал как с этим можно пытаться бороться.

не перекручивай.
днем мопед видно лучше. чем ночью, а ночью его видно вообще хоть как-нибудь, если он размечен светотехникой или хотя бы светоотражательными девайсами.


Правильно указал два пункта, но почему тогда не бороться за соблюдение этих пунктов ? Зачем выдумаывать что-то новое когда проверенное старое не отладили ? Вот когда проведут серию операций "отражатель-свет-стопы" и промоют всем мозги включая в самых захолустных деревнях, что не хорошо ездить с потухшей фарой и разбитым стопом.. и когда начнут все поголовно ездить с нормальной рабочей светотехникой соотетствующей ПДД, то вот тогда посмотреть статистику и если все равно люди будут гибнуть, то вот тогда чесать репу и выдумавыть и жилетки и кросовки и шлемы с мигалками и это будет хоть как-то логично и оправданно....

А насчет видимости мопеда днем в корне не согласен... Конечно день это не ночь, однако в плотном городском трафике, извините светотехники вообще не видно хотя бы потому, что она спрятана корпусами машин, а вот перемещающийся торс водителя видно, и очень полезно если на водиле яркая одежда и в идеале та самая светоотражающая жилетка... А если ночью едет дырчик с полностью исправной светотехникой, то видно его очень даже не плохо... у меня никогда не возникало не удобных ситуаций в таких случаях, всегда заранее все было видно и было достаточно времени для принятия мер.. А вот с красавцами у которых не работает что-то - всегда проблемы.. как минимум нервишки треплются когда появляется из ниоткуда чудо... И самое обидное что "оно" же, когда ты его сзади поцелушь, скажет что у него все было и работало и разбилось в результате наезда сзади... У меня отец очень сильно на машине разбился из-за идиота которые ехал на телеге и не то что фонарь, даже отражатели не повесили и был реальным стелсом...

Поэтому считаю что пока с жилетками перестарались слуги народа... Да оно и понятно ... с жилетками интересней... )))

P.S. А рекомендации дельные, думаю должно сканать... Спасибо ( хотя мне это не грозит ))))))
0

#15 Пользователь офлайн   kasyan 

  • Активный участник
  • PipPipPip
  • Группа: Пользователи
  • Сообщений: 767
  • Регистрация: 15 Март 06

Отправлено 02 Июль 2009 - 08:32

У меня есть куртка с рукавами и жилет специально для плохих условий видимости - это себе же лучше... И не нужно ждать каких-то постановлений...
Народ конечно как хочет, но...
В Луисе такой жилет стоит аж 2.95 евро, а по распродаже и того меньше...
http://www.louis.de/_2012195649503734098fc...tnr_gr=10001035
Теперь, как говориться, слово Грузу :smile1:
0

#16 Пользователь офлайн   ViktorM 

  • Участник
  • PipPip
  • Группа: Пользователи
  • Сообщений: 203
  • Регистрация: 08 Июнь 06

Отправлено 02 Июль 2009 - 11:47

Просмотр сообщенияkasyan (2.7.2009, 9:52) писал:

У меня есть куртка с рукавами и жилет специально для плохих условий видимости - это себе же лучше... И не нужно ждать каких-то постановлений...
Народ конечно как хочет, но...
В Луисе такой жилет стоит аж 2.95 евро, а по распродаже и того меньше...
http://www.louis.de/_2012195649503734098fc...tnr_gr=10001035
Теперь, как говориться, слово Грузу :)


Такий як на фото в першому посту в Житомирі 35 грн, вчора придбав собі, але поки-що вожу в "унітазі".Нехай зупинять.
0

#17 Пользователь офлайн   3BIP 

  • Старожил
  • Группа: администрация
  • Сообщений: 3 311
  • Регистрация: 03 Март 06

Отправлено 02 Июль 2009 - 12:06

У нас стоит 25 грн такой жилет. Сам, когда выезжаю на трассу, частенько одеваю... без постановлений....
0

#18 Пользователь офлайн   paranoid56 

  • Участник
  • PipPip
  • Группа: Пользователи
  • Сообщений: 371
  • Регистрация: 08 Март 09

Отправлено 02 Июль 2009 - 12:26

и лучше всего одевать ядовито-зеленый и белый шлем с голубой наклейкой(например клуба), частенько консервоводы принимают тебя за мента и ведут себя на дороге очень правильно..
0

#19 Пользователь офлайн   pasha 

  • rain man
  • PipPipPip
  • Группа: Пользователи
  • Сообщений: 747
  • Регистрация: 30 Июнь 06

Отправлено 02 Июль 2009 - 16:15

хм.. а может тогда скут желтоголубыми лентами обклеить как у ментов транспорт ? тогда еще больше будет похоже.. правда не будет ли это считаться спецоборудавнием или чем-то вроде того ?... а носить жилеты без постановлений это правильно ... приветствую, для этого могли бы чиновники разработать и провести разъяснительную работу среди населения чтобы сознательных появилось больше...
0

#20 Пользователь офлайн   MAG 

  • Участник
  • PipPip
  • Группа: Пользователи
  • Сообщений: 371
  • Регистрация: 04 Сентябрь 08

Отправлено 02 Июль 2009 - 17:56

По решению обл рады-непродуманное решение.А по сути вопроса:Сам не раз орал матом на велосипедистов-собакаженщины катафот купить и поставить лень.В Беларусии обязалово-светоотражающие браслеты или полосы на одежде.Это правильно!!!!!
0

#21 Пользователь офлайн   Администратор 

  • Добрый Администратор
  • Группа: Администрация
  • Сообщений: 16 312
  • Регистрация: 03 Март 06

Отправлено 03 Июль 2009 - 00:51

у нас все, что заставляют - неправильно
потому что мы живем в демократическом государстве
не так нам преподносят, не на том блюде :smile160:
главное в этом всем для многих - мысль "на мне наживутся".
люди живущие постоянно с такой мыслью никогда не выйдут из состояния лузерства.
"жилет не надену принципиально, пусть подавятся, пускай даже меня трижды собьют в темноте" - мнение, которое между строк читается.
а как по мне - корявая реализация очень правильной и нужной темы.
0

#22 Пользователь офлайн   ViktorM 

  • Участник
  • PipPip
  • Группа: Пользователи
  • Сообщений: 203
  • Регистрация: 08 Июнь 06

Отправлено 03 Июль 2009 - 08:12

Просмотр сообщенияГруз (MOTOUA) (3.7.2009, 2:11) писал:

у нас все, что заставляют - неправильно
потому что мы живем в демократическом государстве
не так нам преподносят, не на том блюде :smile160:
главное в этом всем для многих - мысль "на мне наживутся".
люди живущие постоянно с такой мыслью никогда не выйдут из состояния лузерства.
"жилет не надену принципиально, пусть подавятся, пускай даже меня трижды собьют в темноте" - мнение, которое между строк читается.
а как по мне - корявая реализация очень правильной и нужной темы.


про "корявую реализацию очень правильной и нужной темы" це в яблочко, і про "мысль на мне наживутся" і на таких як я, це теж правильно. В рішенні облради "написали", що я, читай МИ, повинен купити за свої кошти, а "Нікалаєчу" з села, п'яному на убитому в хлам, без світлотехніки мапеді "подарують", шоби зберегти йому життя. Так зберегти треба УСІХ, але тоді роздайте всім. В рамках екперименту. От я йду реєструвати мопед до 50сс - отримай в бонус цей самий жилет. І я відчув би турботу держави.
"жилет не надену принципиально, пусть подавятся, пускай даже меня трижды собьют в темноте" - мнение, которое между строк читается" і це теж правильно, тільки без останньої фрази.
0

#23 Пользователь офлайн   pasha 

  • rain man
  • PipPipPip
  • Группа: Пользователи
  • Сообщений: 747
  • Регистрация: 30 Июнь 06

Отправлено 03 Июль 2009 - 09:24

Да хотя бы провели бы операцию с помощью гаишников типа " свет-стоп-отражатель".... Подрючат всех разгильдяев с битой светотехникой и тогда уже меньше будет таких на дороге... а с нормальной светотехникой мопед и так видно ... с жилетом конечно лучше, но хотя бы ездили на правильном состоянии техники и уже будет....

короче ухо нужное почесали, правда не той рукой )))
0

#24 Пользователь офлайн   sharaputist 

  • Участник
  • PipPip
  • Группа: Пользователи
  • Сообщений: 301
  • Регистрация: 05 Февраль 09

Отправлено 11 Июль 2009 - 00:05

гыыы.. как всегда ГАИ - мочит...
во первых - груз ПРАВ, морозится ссылаясь на п 6.2 и 6.3 - думаю покатит...
во вторых - жилетки покупать? тут вопрос спорный ViktorM - предлагает что бы их(жилеты) раздавали при регистрации.. - хорошо! но как быть с нерегистрированой техникой? с техникой которая была зарегитрина год, пол года назад? опять через О-о-ПУ (с) наша раша

проблема невидения стелсов - есть!!! при чем очень крупная!!! Решать нужно!!! То что зделали житомирчанские гай-цы- показывает насколько тупы и безмозглы те кто это делает!
Вместо того что бы разработать нормальную схему и ее реализовать - они делают себе хорошую статистику - вот мол мы типа разработали для повышения безопасности такую технологию, а на самом деле очередной побор с нашей братии...

одеть всех пешеходов ночью в жилетки и заставить дорогу переходить в нужном месте... гы... прикольненько будет...

Мое ИМХО: На чем бы ты не ехал в темное время суток или недостаточной видимости - должны работать габариты задние, боковые (если предусмотренно), передние... только слез с коня - одел жилетку (как дальнобойщики) и перемещайся в своих делах... А отражать жилеткой - это бред, даже в условиях дня, в пробке... обычно после подмигивания дальним - доходит, для шибко вумных доходит после использования пневмо клаксона...

наша страна будет так жить всегда! люди по другому думать не умеют! явный тому пример - такие вот решения...

от мне интересно - как будет выглядеть одевание "всех" пешеходов в жилетки??? а??? эт скоко милионов их пошить надо? целая индустрия... или опять в китае контейнерами закупим?
0

Поделиться темой:


Страница 1 из 1
  • Вы не можете создать новую тему
  • Тема закрыта

1 человек читают эту тему
0 пользователей, 1 гостей, 0 скрытых пользователей