Сообщение отредактировал asdafof: 11 Январь 2008 - 14:57
Страница 1 из 1
На сильвере400 кнопка на руле слева Mode ?
#1
Отправлено 11 Январь 2008 - 14:25
На сильвере400 кнопка на руле слева MODE ? Реакции на включение нет. Очень интересно зачем раскосые ее прилепили...
Страница 1 из 1
Другие ответы в этой теме
#2
Отправлено 11 Январь 2008 - 15:24
у тебя не работает значит.
включенная кнопка Mode держит повышенные обороты.
включенная кнопка Mode держит повышенные обороты.
#3
Отправлено 18 Май 2009 - 16:47
На японской версии стоит аналог EXUP, управляемая заслонка на выхлопе, очень нужная вещь (кнопка Mode)
Когда заслонка открыта полностью повышается мощность в зоне высоких оборотов. Очень грубо говоря управляемый резонатор.
EXUP (EXhaust Ultimate Power valve) is a device fitted to selected Yamaha motorcycles (FZR,YZF,XV1900,R series) that constantly adjusts the internal diameter of the exhaust system to suit engine revs. This ensures good low to mid-range performance for a linear power output all the way to the rev limiter. This is achieved by using an internal valve inside the exhaust at the point where the four pipes from the cylinders meet. Due to the high performance of these particular engines at high RPM, the exhaust valve inside the piston tends to open early. This is beneficial to the performance of the engine at high RPM, but detrimental to performance at low RPM. Closing of the valve then creates back pressure inside the exhaust system, forcing down the piston. A servo motor controlled by the Ignitor module opens and shuts the valve. The EXUP valve operation goes from being fully closed at idle speed, through to being fully open at 9000 to 11000 RPM (2500 RPM for XV1900).
Когда заслонка открыта полностью повышается мощность в зоне высоких оборотов. Очень грубо говоря управляемый резонатор.
EXUP (EXhaust Ultimate Power valve) is a device fitted to selected Yamaha motorcycles (FZR,YZF,XV1900,R series) that constantly adjusts the internal diameter of the exhaust system to suit engine revs. This ensures good low to mid-range performance for a linear power output all the way to the rev limiter. This is achieved by using an internal valve inside the exhaust at the point where the four pipes from the cylinders meet. Due to the high performance of these particular engines at high RPM, the exhaust valve inside the piston tends to open early. This is beneficial to the performance of the engine at high RPM, but detrimental to performance at low RPM. Closing of the valve then creates back pressure inside the exhaust system, forcing down the piston. A servo motor controlled by the Ignitor module opens and shuts the valve. The EXUP valve operation goes from being fully closed at idle speed, through to being fully open at 9000 to 11000 RPM (2500 RPM for XV1900).
#4
Отправлено 20 Май 2009 - 15:59
Вот что грят об этой кнопке на буржуйском форуме:
там есть ссылочка на японческий сайт с картинками, и там кое-что проясняется. Но про устройство на глушаке - нислова. И про повышенные обороты тоже ниче не нашел, может мой англицкий слишком слаб (не говоря про японческий).
там есть ссылочка на японческий сайт с картинками, и там кое-что проясняется. Но про устройство на глушаке - нислова. И про повышенные обороты тоже ниче не нашел, может мой англицкий слишком слаб (не говоря про японческий).
Сообщение отредактировал Galun: 20 Май 2009 - 16:00
#6
Отправлено 29 Май 2009 - 17:04
Не грузится, одним словом кому нужен мануал на 400 (на японском языке) давайте эл.адрес, на 70 странице "о кнопке"
#9
Отправлено 31 Май 2009 - 08:26
Мануал на 400, выкладываю ... К сожалению не грузится ... Отправил в личку Galun
Сообщение отредактировал moldovadnepr: 31 Май 2009 - 08:29
Поделиться темой:
Страница 1 из 1

Помощь
Тема закрыта














