П.С. Мотор там піаджо, вроді такий самий стоїть на Апрілії Скарабео 250 і на веспах 250-ках... Буду вдячний за поміч
Страница 1 из 1
Кришка варіатора на Aprilia Atlantic 250
#1
Отправлено 06 Январь 2009 - 19:41
Доброго вечора всім, тут така проблемка ніяк не можемо зняти кришку варіатора в Aprilia Atlantic 250, прикол в тому що відкручуємо всі болти і кришка виходить десь на міліметр чи 2 і все
Як не пробували і пробували вибивати легенько і тянули і все марно, ніби шось тримає з середини(((( Може хтось підкаже як це зробити, бо боїмося шо не витримаємо і вирвемо з кишками
П.С. Мотор там піаджо, вроді такий самий стоїть на Апрілії Скарабео 250 і на веспах 250-ках... Буду вдячний за поміч
П.С. Мотор там піаджо, вроді такий самий стоїть на Апрілії Скарабео 250 і на веспах 250-ках... Буду вдячний за поміч
Страница 1 из 1
Другие ответы в этой теме
#2
Отправлено 19 Январь 2009 - 20:07
АУуууууууууууууууу... Шо ніхто не знімав ніколи кришки варіатора??? То попробуєте, може придумаєте якусь нову технологію
і ше мені розкажете
#5
Отправлено 30 Январь 2009 - 19:36
Это не сложно посмотри на примере двигателя
____________003.jpg (40,87К)
Количество загрузок:: 267
____________003.jpg (40,87К)
Количество загрузок:: 267
Сообщение отредактировал Slims: 30 Январь 2009 - 19:36
#6
Отправлено 16 Февраль 2009 - 20:11
Рішив не створювати нової теми, но виникло декілька нових запитань... Отже сталася така проблема. На водяній помпі потік сальник. При розборці виявили що там є два сальника один зі сторони масла другий зі сторони тосолу. Потік в нас другий від тосолу, отже перший сальник зняли(порвали), а дальше не знаю як розібрати помпу щоб долізти до другого горе-сальника.
Хто розбирав,або знає підкажіть .
Тобто ми не можемо зняти крильчатку з віссю (№2 по ссилці), щоб добратися до сальника від води
, получається ми зняли сальнік(той шо від масла моторного) і думали шо під ним тіпа стопорне кольцо, но там тільки віссь і підшибник... Ше там на віссі є Pump impeller drive key (№5) - як її зняти, вона відкручується чи вибивати???
Хто розбирав,або знає підкажіть .
Тобто ми не можемо зняти крильчатку з віссю (№2 по ссилці), щоб добратися до сальника від води
#7
Отправлено 20 Июль 2009 - 09:41
Ещё актуально?
Ну зачем же тосол в неё лить? В инструкции ясно написано - антифриз определённой спецификации. Т.е. даже антифриз не любой можно.
Ну зачем же тосол в неё лить? В инструкции ясно написано - антифриз определённой спецификации. Т.е. даже антифриз не любой можно.
Сообщение отредактировал Flank: 20 Июль 2009 - 09:43
Поделиться темой:
Страница 1 из 1

Помощь
Тема закрыта













