Я свій бак варив. Зливав бензин, мив гарячою водою. Потім поніс до зварювальника. Він мене вислухав і сказав, що треба його зсередини пропарить гарячою парою. Поніс я його в інший цех - під пару. Скільки він там у них парився я не пам*ятаю, того що пара не зразу була, може навіть декілька днів. А потім уже варили... Дома провірив - тече

Поніс знов на завод, ще раз заварили.
Ну а потім я трохи поїздив, а він знов потік приблизно в тому самому місці. Там дуже трудно розібрати де саме.. Зварювальник - дядько толковий наче був, я думаю це все через тонкий китайський метал, який не витримує вібрацій (усталостные напряжения).
Я довго чекав поки привезуть новий бак, дочекався - аж в кінці літа. Він звісно ж такий самий як і попередній, так що я чекаю від нього сюрпризів і регулярно перевіряю..
Чув ще що бак коли варять, то вкидають в заливну горловину шланг надітий на вихлопну трубу працюючого на холостих автомобіля або паяють. Інакше як вже писали пари бензина що залишаються в баці можуть вибухнути!
Я думаю, що у YBR125 бак і бензокран виконані більш надійно. Бак мабуть товщий, а бензокран там зовсім інший, і кріпиться по другому - можна подивитись в каталозі запчастин, і в магазині вживу. Я радив би може подумать в цьому напрямку (сорі за офтоп)