Страница 1 из 1
Проблеми з електрикою Honda перегорають лампочки
#1
Отправлено 31 Август 2008 - 14:26
Перегоряють лампочки головного світла. Вже 4 шт. згоріло.
В всіх двох випадках перегоряють поступово і одинаково. Спочатку в лівої лампочки дальнє світло, потім в неї ближнє, далі дальнє світло в правої і залишається тільки ближнє.
Лампочки по 25/25 ват. Коли мопед заведений на лампи подається 12.5-14 вольт перемінного струму.
З чого починати перевірку і як її проводити?
В всіх двох випадках перегоряють поступово і одинаково. Спочатку в лівої лампочки дальнє світло, потім в неї ближнє, далі дальнє світло в правої і залишається тільки ближнє.
Лампочки по 25/25 ват. Коли мопед заведений на лампи подається 12.5-14 вольт перемінного струму.
З чого починати перевірку і як її проводити?
Страница 1 из 1
Другие ответы в этой теме
#4 Гость_ИГОРЬ_*
Отправлено 31 Август 2008 - 17:27
... Коли мопед заведений на лампи подається 12.5-14 вольт перемінного струму.
З чого починати перевірку і як її проводити?
З чого починати перевірку і як її проводити?
А переміний чи постійний струм має на лампочки подаватися ?

#5
Отправлено 31 Август 2008 - 18:27
Тобто ти хочеш сказати що генератор не справний? Чому?
А чому не "випрамитель" не несправний?
І чого якщо генератор не справний то тоді все інше працює нормально і акумулятор не розряджається так як проблема існує вже декілька місяців?
А чому не "випрамитель" не несправний?
І чого якщо генератор не справний то тоді все інше працює нормально і акумулятор не розряджається так як проблема існує вже декілька місяців?
#6
Отправлено 09 Сентябрь 2008 - 19:17
Яка маркіровка реле регулятора напруги в хонд діо і такта?
Цікаво, чи схема перевірки буде така сама.
_________________.jpg (34,56К)
Количество загрузок:: 226
Цікаво, чи схема перевірки буде така сама.

Количество загрузок:: 226
#7
Отправлено 12 Сентябрь 2008 - 16:00
Проверял по этой схеме убитый регулятор - а получалось что он вроде как и не убитый... Так же перегорали лампы как и у тебя... Возьми заведомо исправный регулятор и убедишься, что проблема в твоем старом регуляторе...
Поделиться темой:
Страница 1 из 1