MOTOUA.NET: Настройка карбюратора - MOTOUA.NET

Перейти к содержимому


Страница 1 из 1
  • Вы не можете создать новую тему
  • Тема закрыта

Настройка карбюратора на Кітайському 150сс скутері

#1 Пользователь офлайн   Anom 

  • Участник
  • PipPip
  • Группа: Пользователи
  • Сообщений: 5
  • Регистрация: 03 Июль 08

Отправлено 03 Июль 2008 - 12:53

Наскільки я знаю карбюратор можна регулювати 3 способами:

1. Гвинт регулювання оборотів на холостому ході
2. Гвинт якості суміші на холостому ході(тут не впевнений в призначені цього гвинта)
3. Піднімання/опускання ігли

Питання:

1. Чи правильна моя думка на рахунок 2 пункту?
2. Якщо моє припущення вірне, то якість суміші при робочому ході визначається пунктом 3?
3. І як впливає регулювання гвинта якості суміші на холостому ході коли на високій швидкості відпущена ручка газу?

Мені, та думаю і багатьом форумчанам, хотілось би навчитись досконало настроювати карбюратор.
0


Страница 1 из 1
  • Вы не можете создать новую тему
  • Тема закрыта

Другие ответы в этой теме

#2 Пользователь офлайн   Aliance 

  • Участник
  • PipPip
  • Группа: Пользователи
  • Сообщений: 302
  • Регистрация: 22 Ноябрь 06

Отправлено 03 Июль 2008 - 20:33

На 150сс карбе с железной крышкой , поднятие иглы ничего не даёт. это у "полтосов" резвость таким образом добавляется.
Если вкратце , то регулировка карба - это добиться макс. оборотов путём вращения винта качества , после выставить обороты Х.Х. 1500-2000об\мин. винтом количества.
0

#3 Пользователь офлайн   Anom 

  • Участник
  • PipPip
  • Группа: Пользователи
  • Сообщений: 5
  • Регистрация: 03 Июль 08

Отправлено 04 Июль 2008 - 08:55

Як це нічого не дає, її шо там простотак поставили? При певному положені ручки газу повітря іде однакова кількість а бензи в залежності від розташування ігли. В мене принаймні свіча колір міняла при регулюванні ігли.
А на рахунок гвинта якості. То якщо його закрутити то холості падають, але скутер не глохне, а коли даєш газу тоді глохне. Мені здається гвинт якості для нормального переходу з холостих на робочі обороти чим по швидше.
Ще в цьому типі карбюратора, якщо я не помиляюсь, присутній прискорювач, в нього мембрана в середині - яка логіка його робрти?І два жекльора навіщо?
0

#4 Пользователь офлайн   Vovan 

  • Активный участник
  • PipPipPip
  • Группа: Пользователи
  • Сообщений: 910
  • Регистрация: 03 Март 06

Отправлено 04 Июль 2008 - 09:07

п 4: подбор жиклера... они бывают разные :blink:
винт качества дает настройку качества смеси на холостых оборотах и совсем чучуть влияет на качество смеси при открытом газе.
игла влияет на качество смеси при открытом газе.
0

#5 Пользователь офлайн   Anom 

  • Участник
  • PipPip
  • Группа: Пользователи
  • Сообщений: 5
  • Регистрация: 03 Июль 08

Отправлено 04 Июль 2008 - 11:18

чому жикльорів два?
0

Поделиться темой:


Страница 1 из 1
  • Вы не можете создать новую тему
  • Тема закрыта

1 человек читают эту тему
0 пользователей, 1 гостей, 0 скрытых пользователей